سایپا مقابل گرمای ذوب آهن موتور سوزاند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، تیم بانوان ذوب آهن در دیداری خانگی و پس از یک ماراتن پنج گیمی توانست سایپا یکی از مدعیان لیگ را شکست دهد.

سایپا مقابل گرمای ذوب آهن موتور سوزاند

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور امروز (پنج شنبه- 10 بهمن ماه) با برگزاری دیدارهای مختلف پیگیری شد. در اصفهان تیم ذوب آهن اصفهان میزبان سایپا، تیم پر مهره و قدرتمند لیگ والیبال بانوان ایران بود و این دیدار جذاب را با نتیجه سه بر دو به سود خود به سرانجام رساند.

به گزارش خبرنگاران، در این دیدار که در سالن شهید رهنمای مجموعه ورزشی ملت اصفهان برگزار گشت، تیم ذوب آهن با فزونی سه بر دو در مقابل نارنجی پوشان سایپا میهمان خود را بدرقه کرد.

در ابتدای این دیدار بازیکنان دو تیم به یاران قدیمی خود ادای احترام کردند. ندا چملانیان و پوران زارع از نام آشنایان ذوب آهنی در تیم نارنجی پوش سایپا بودند. هواداران ذوب آهن سکوهای سالن را پر کرده بودند و آرامشی قبل از طوفان در سالن حکمفرما بود.

ذوب آهن باید شکست پیشین خود را جبران می کرد. در مقابل سایپا هم برای تثبیت صدرنشینی خود به این پیروزی محتاج بود.

بازی از همان ابتدا پایاپای پیش می رفت. ست اول با فزونی شاگردان صادقی و با نتیجه 25 بر 19 به سرانجام رسید.

ست دوم ذوب آهن با اشتباهات فردی و تنها با دریافت 14 امتیاز از میهمان، زمین بازی را ترک کرد.

ست سوم نیز با تداوم برد سایپا و با نتیجه 25 بر 18 همراه بود.

ست چهارم اوج یک بازی پر شور و هیجان در تقابل اسپک ها و دریافت های فوق العاده ای بود که بازیکنان از خود به نمایش گذاشتند. سرعت بازی آن قدر بالا بود که یک رالی بین دم و بازدم هواداران تمام می شد.

پس از هر امتیازِ ذوب آهنی ها، چنان فریاد شوقی از هواداران بلند می شد که انگیزه ادامه راه برای قدرت نمایی سبزپوشان بود. افزایش سرعت بازی، تیم ها را زودتر به سمت امتیازات سرانجامی کشاند تا در نهایت امتیاز 28 برای ذوب آهن در مقابل 26 ثبت شد.

ست سرنوشت ساز پنجم نیز با تمام سختی و حساسیتش با نتیجه 15 بر 11 به سرانجام رسید و ذوب آهن بازی حساس لیگ را با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20859

به "سایپا مقابل گرمای ذوب آهن موتور سوزاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا مقابل گرمای ذوب آهن موتور سوزاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید