سرمربی کاشیما: می خواهیم پرسپولیس را در آزادی شکست بدهیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، گو اویوا، سرمربی کاشیما در کنفرانس خبری گفت که تیمش بدون توجه به برد بازی رفت مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی برای تساوی بازی نمی کند و مصمم است در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به پیروزی برسد. او افزود که انتظار دارد تیمش در 20 دقیقه آغاز بازی کار سختی داشته باشد.

سرمربی کاشیما: می خواهیم پرسپولیس را در آزادی شکست بدهیم

اویوا درباره بازی حساس عصر شنبه گفت: همانطور که می دانید بازی رفت را در خانه بردیم. می دانیم بازی برگشت سخت خواهد بود و بدون توجه به نتیجه بازی رفت، از دقیقه اول تا آخر بازی خواهیم جنگید.

او در پاسخ به این سوال که کاشیما چطور برای این دیدار خارج از خانه آماده شده است، گفت: بازی های خارج از خانه همیشه سخت هستند. در این تورنمنت تمام بازی های خارج از خانه مان سخت بود و تجربه این مسئله را داریم. اگر بتوانیم در 20 دقیقه اول همانطور که می خواهیم بازی کنیم و بازی را کنترل کنیم، مسئله ای نخواهیم داشت.

سرمربی کاشیما آنتلرز درباره جو استادیوم آزادی هم گفت: از نظر تعداد تماشاگران شرایط بازی برای ما خیلی سخت خواهد بود. خصوصا از لحاظ ارتباط کلامی با یکدیگر که ما را مجبور می نماید با زبان بدن با هم در ارتباط باشیم. البته ما همه تلاشمان را در داخل زمین می کنیم تا بازی را کنترل کنیم و به نتیجه برسیم. از ژاپن طرفداران کمی آمدند اما همان ها هم به ما یاری می نمایند و انگیزه می دهند که بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

اویوا درباره شکست ناپذیری پرسپولیس در دیدارهای خانگی اضافه نمود: این را می دانیم که پرسپولیس در خانه خیلی خوب بازی می نماید. ماموریت ما در بازی فردا این است که به اولین تیمی تبدیل شویم که پرسپولیس را در خانه شکست می دهیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا بازی رفت ساعت 15 برگزار گردید گفت: ما استراتژی خاصی در مورد زمان بازی نداشتیم. بازی های ما معمولا در روزهای میانی هفته است ولی بازی فینال در روز تعطیل برگزار گردید. بازی هایی که در روزهای عادی برگزار می گردد، به خاطر موقعیتی که کاشیما در کشور دارد، نمی توانیم تماشاگران زیادی داشته باشیم اما معمولا در ژاپن در آخر هفته ها خصوصا در ساعت 15 می توانیم تماشاگران زیادی داشته باشیم و استادیوم را پر کنیم. زود برگزار گردیدن بازی فقط برای زیباتر شدن بازی و فروخته شدن تمام بلیت ها بود.

سرمربی کاشیما درباره استراتژی این تیم برای پیروزی در بازی فردا گفت: بازی ایده آل برای ما دفاع سخت و خوب خواهد بود و در نیمه تهاجمی هم باید خوب عمل کنیم. ترکیبی از دفاع و حمله. همانطور که گفتم ما از همان ابتدا باید تمرکز داشته باشیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

12

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2296

به "سرمربی کاشیما: می خواهیم پرسپولیس را در آزادی شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کاشیما: می خواهیم پرسپولیس را در آزادی شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید