سرگییف پوساد یکی از زیباترین شهرهای روسیه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرگییف پوساد تنها شهرِ مسکو روسیه است که جزیی از جهت حلقه طلایی شهرهای باستانی می باشد. این شهر غنی از میراث تاریخی و فرهنگی است و دارای جذابیت یک شهر کوچک هم هست. این شهر کوچک به میزان کافی امکانات این که شما را برای چند روز مشغول نگه دارد، داراست و ما با این راهنمای شما را در این جهت کمک خواهیم نمود. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

سرگییف پوساد یکی از زیباترین شهرهای روسیه

صومعه تاریخی لاوراترینیتی سرگیوس (Holy Trinity Lavra of St. Sergius) سرگییف پوساد

این صومعه در سال 1337 بنا شده است که بدون شک برجسته ترین عامل جذبه شهر سرگییف پوساد است و نماد مسیحیت روسیه است. صومعه شامل بیش از 50 ساختمان با اهمیت تاریخی بالایی است که شامل کلیسای جامع قرن شانزده و کلیسای جامع تثلیث مقدس قرن پانزدهم می باشد. تقریبا غیرممکن بتوان کل مجموعه را به درستی در یک روز سیاحت کرد.

میدان کراسناگورسکایا (Krasnogorskaya Square)

این میدان بین دیوار شرقی لاورا ترینیتی و خیابان ارتش سرخ واقع شده است و محل بسیار مناسبی برای جذب تعداد زیادی توریست می باشد. این محل همیشه مورد پسند مردم محلی بوده و پر از جنب و جوش و تکاپو با فعالیت و زندگی مردم است.

مجمعه موزه های کُنی دوُر (Konniy dvor)

بخشی از تاریخ و هنر موزه سرگییف پوساد، کُنی دوُر در اصطبل صومعه سابق نهاده شده است. نمایش دائمی موزه به یافته های باستان شناسی محلی، تاریخ لاورا، هنر های زیبای روسیه و غیره اختصاص دارد. در اینجا شما بعلاوه می توانید مقیاس صومعه خانه را زمانی که لاورا در اوج قدرت خود بود، تجسم کنید.

موزه زندگی روستایی ژیلی بیلی (Peasant Life Museum Zhili-Byli)

اگر شما به سفر در طول زمان علاقه مند هستید، هر طور که شده این موزه را در لیست ضروری جاهایی که باید ببینید، قرار دهید. در طی یک تور آموزشی دو ساعته، شما تجربه خواهید کرد که زندگی روستایی در روسیه چگونه بوده است. این موزه، که به وسیله یک خانواده با ذوق و شورپق اداره می گردد مهمانان را تشویق می نماید تا بتوانند با نمایشگاه ها، از جمله دست ساخته های واقعی، تعامل برقرار نمایند.

چرنیگفسکی اسکیت (Chernigovsky skete)

این صومعه منحصر به فرد در سال 1847 تأسیس شده که به خاطر داشتن سلول های گودالی دست ساخته راهبان و غارهای دعا مشهور است. این صومعه در سال 1922، به وسیله بلشویک ها بسته شد و برای کاربری به نام یک زندان، خانه سالمندان و مدرسه شبانه روزی مورد استفاده نهاده شد. در سال 1990 این صومعه مجددا بازگشایی شد و در حال حاضر با نمای تماشایی آجری قرمزش منزلگاه بقایای قدیمی الدر بارنابا و دو شمایل شگفت انگیز چرنیگوفسکایا می باشد.

بلینیا هیل (پَن کیک هیل)

این سکوی بازدید با یک نام خوشمزه برترین مکان در این شهر برای تحسین منظره فوق العاده لاورا ترینیتی سنت سرگیوس است. این محل در گذشته برترین پن کیک خانه های شهر را در خود جای می داد.

موزه اسباب بازی ها (Museum of Toys)

موزه اسباب بازی ها واقع در در یک خانه مجلل و زیبا با نمای آجری قرمز، با افتخار مجموعه ای از اسباب بازی ها و تزیینات درخت کریسمس را از سراسر دنیا ارائه می دهد. این موزه به نحو خاصی به خاطر داشتن کلکسیون عروسک های ماتروشکا از جمله اولین عروسکی که در روسیه فراوری گشت، مشهور است.

موزه آبرامسوو (Abramtsevo Museum Reserve)

موزه آبرامسوو که در فاصله 15 کیلومتری سرگییف پوساد واقع شده است، یکی از معروفترین املاک قرن نوزدهم در منطقه مسکو به تعداد می آید. در ابتدا این خانه، یک خانه مجلل برای سرگی آکساکوف، نویسنده مشهور بود. سپس این خانه به میزبانی یک اجتماع هنری بدل گشت. در طول سال ها، نویسندگانی مانند نیکولای گوگول و ایوان تورگنیف و بعلاوه هنرمندان مانند ایلیا رپین، والنتین سروف و میخائیل وروبل در این ملک حضور داشته اند.

موزه صابون (Soap Museum)

در این موزه کوچک مجذوب نماینده، شما می توانید اسرار ساخت صابون را یاد بگیرید و خرید خود را بسیار سریع انجام دهید. تمام صابون های اینجا با دستور العمل های قرن نوزدهم ساخته می گردد، بنابراین شما می توانید در زمان سفر کنید و به شروع فراوری صابون در روسیه بازگشت.

برای خرید بلیت هواپیما به مقصد روسیه به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62218

به "سرگییف پوساد یکی از زیباترین شهرهای روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگییف پوساد یکی از زیباترین شهرهای روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید