سلطانی: مسائل داخلی در فدراسیون کاراته باعث شد به ایران برگردم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، شهاب سلطانی از مربیان تأثیرگذار کاراته ایران شهریورماه 1398 با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته ازبکستان انتخاب و راهی تاشکند شد تا هدایت این تیم را برای بگیرد. اما غیبت وی در مسابقات کاراته وان لیسبون و حضور در ایران طی یک ماه گذشته، شایعاتی را در خصوص قطع همکاری وی با ازبکستان در پی داشت.

سلطانی: مسائل داخلی در فدراسیون کاراته باعث شد به ایران برگردم

این اتفاقات در حالی رخ داد که تورنمنت بسیار مهم کسب سهمیه المپیک کمتر از یک ماه دیگر به میزبانی پاریس برگزار می شود و قطعاً کاراته ازبکستان نمی خواهد این رقابتها را از دست بدهد.

سلطانی در این مورد به خبرنگاران گفت: بازگشت من به تهران ارتباطی به قرارداد و نحوه فعالیتم ندارد. من با ازبکها تا شهریور 2021 قرارداد دارم و به آن پایبند هستم، ولی برخی مسائل داخلی در فدراسیون کاراته این کشور باعث شد به ایران باز گردم.

وی ادامه داد: در زمانی که من مسئولیت را برعهده گرفتم علمجان رئیس فدراسیون کاراته بود، ولی در شرایط فعلی نورخان نفس اف این مسئولیت را برعهده دارد. نفس اوف پیش از این هم رئیس فدراسیون بود که بنا به دلایلی برکنار شد و در این خصوص شکایت قضایی کرد که دادگاه رأی به بازگشت وی به مسئولیت قبلی داد. نمی دانم که کمیته ملی المپیک این موضوع را تائید کرده است یا خیر، به همین دلیل شرایط معین نیست.

سرمربی ازبکها اضافه نمود: اختلاف درونی دو گروه در فدراسیون شرایط فعلی را بوجود آورده است. با این وجود من با اعضای تیم ملی و همکارانم در کادر فنی در ارتباط هستم و تمرینات روزانه دو نوبت به صورت آنلاین زیر نظر من پیگیری می شود. حتی برای دریافت ویزا نامه ارسال شد و من به سفارت ازبکستان در تهران مراجعه و ویزا چهار ماهه دریافت کرده و اکنون منتظر رسیدن به بلیط هواپیما هستم.

سلطانی اضافه نمود: زندگی من به کاراته وابسته نیست که بخواهم از این جریان نگران باشم. اصلاً برنامه ای برای مربیگری در خارج از ایران نداشتم و خیلی اتفاقی و بدون دخالت هیچ شخص یا فدراسیونی پیشنهاد دریافت کرده و پس از بررسی همه جوانب تصمیم گرفتم به آن پاسخ مثبت بدهم. الان هم کنار خانواده و دوستان هستم و مسئله ای نیست.

وی در پایان گفت: ازبک ها پیش از من به حسین روحانی پیشنهاد همکاری داده بودند که این اتفاق به هر دلیلی نیفتاد و پس از آن با من وارد مذاکره شدند که حسین به عنوان شخصی که شاگرد من و چون فرزندم است، در جریان موضوع بود. متأسفانه برخی ها دنبال آب گل آلود برای ماهیگیری می گردند که خوشبختانه از این جریان به نتیجه ای نرسیدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58118

به "سلطانی: مسائل داخلی در فدراسیون کاراته باعث شد به ایران برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی: مسائل داخلی در فدراسیون کاراته باعث شد به ایران برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید