سوراچای: نباید داوری از خاورمیانه انتخاب می کردند، سبک فوتبال ایران، اروپایی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی تایلند گفت: بازی ایران به دلیل داشتن بعضی بازیکنانی که در لیگ های اروپایی بازی می نمایند، اروپایی است.

سوراچای: نباید داوری از خاورمیانه انتخاب می کردند، سبک فوتبال ایران، اروپایی است

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سوراچای پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ایران در حالی که عصبانی به نظر می رسید، گفت: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و فقط از لحاظ داوری شانس نیاوردیم. داور اهل کشورهای همسایه ایران بود. داور از منطقه خاورمیانه بود و AFC نباید این داور را انتخاب می کرد.

سرمربی تایلند در مورد اینکه اگر اعتراضی به انتخاب داور داشتند باید قبل بازی مطرح می کردند، گفت: این موضوع درست است ولی بازیکنان ایرانی خطاهایی انجام دادند که داور می توانست به آنها کارت زرد نشان دهد.

سوراچای در مورد اینکه تایلند در نیمه دوم خوب کار کرد ولی چرا نیمه اول تنها به فکر دفاع کردن بود توضیح داد: برای کسب یک امتیاز به میدان آمده بودیم و در صورت امکان می خواستیم 3 امتیاز را نیز بگیریم. ضمن اینکه به این فکر می کردیم که در بازی برگشت از شانس هایی که داریم استفاده کنیم ولی نتوانستیم یک امتیاز از این بازی بگیریم.

وی درباره بازی برگشت ایران و تایلند اظهار داشت: باید از شانس هایی که در تایلند به دست می آوریم استفاده کنیم و همانند امروز که 10،15 دقیقه خوب بازی کردیم؛ باشیم.

سرمربی تایلند در مورد تیم ایران گفت: ایران تیم قدرتمند آسیا است که به جام جهانی صعود نموده است و به دلیل داشتن بعضی بازیکنانی که در لیگ های اروپایی بازی می نمایند، سبک اروپایی در این تیم دیده می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14124

به "سوراچای: نباید داوری از خاورمیانه انتخاب می کردند، سبک فوتبال ایران، اروپایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوراچای: نباید داوری از خاورمیانه انتخاب می کردند، سبک فوتبال ایران، اروپایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید