سیدعباسی: بازی با آمریکا بدترین روز دفاع والیبال ایران بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کارشناس والیبال ایران معتقد است که بازیکنان ایران در دیدار با آمریکا بدترین عملکرد خود را در دفاع روی تور به نمایش گذاشتند.

سیدعباسی: بازی با آمریکا بدترین روز دفاع والیبال ایران بود

دنیاگیر سیدعباسی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا در روز ششم بازی های جام دنیای 2019 ژاپن، شرح داد: در ست دوم بازی پایا پایی را از هر دو تیم شاهد بودیم، اما در ست های دیگر آمریکا کم اشتباه بازی کرد و وقتی یک تیم اشتباه نمی کند، تیم حریف با ارورهای زیادی روبرو می گردد که این موضوع در خصوص تیم ملی ایران رخ داد.

او اضافه نمود: با همه این صحبت ها 50 درصد تیم ما را بازیکنانی تشکیل داده بودند که به تازگی فرصت بازی پیدا می نمایند. بازیکنان اصلی ما یا مصدوم هستند و یا در دوران استراحت به سر می برند. آمریکا از تیم های قدرتمند دنیای والیبال است و کار امروز این بازیکنان با ارزش است. طبیعی بود که با توجه به کم اشتباه بودن آمریکا در این بازی، کار برای بازیکنان جوان تیم سخت گردد.

کارشناس والیبال ایران گفت: در ضمن باید بگویم که امروز یکی از بدترین روزهای تیم ایران در دفاع روی تور بود. همچنین آمریکا سرویس های قدرتی خوبی دارد که نقطه قوت این تیم است و متاسفانه نتوانستیم با وجود دریافت های ضعیف عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم. تقویت دریافت ها مقابل سرویس های قدرتی نیز کار یکی دو روز نیست و زمان می برد تا به سطح خوبی برسیم، در حالی که الآن نسبت به گذشته خیلی بهتر عمل می کنیم.

او در انتها گفت: البته باید بگویم که ما ناگزیر هستیم از جوانان خود استفاده کنیم. اگر می خواهیم آینده والیبال ایران را تضمین کنیم باید از جوانان در چنین مسابقاتی که اهمیت چندان زیادی ندارند استفاده کنیم. الآن در بین 8 تیم برتر دنیا هستیم و نباید فکر کنیم همه چیز با دو سه باخت تمام شده است، عملکرد جوانان ما قابل قبول است و باید به آن ها میدان داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15374

به "سیدعباسی: بازی با آمریکا بدترین روز دفاع والیبال ایران بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدعباسی: بازی با آمریکا بدترین روز دفاع والیبال ایران بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید