شاهین طبع: روز سختی مقابل ژاپن خواهیم داشت، در جام جهانی بسکتبال با کیفیت بهتری ظاهر می شویم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ژاپنی ها مثل سایر ورزش های خود بسیار منظم و باثبات هستند و ما روز سختی را مقابل آنها خواهیم داشت.

شاهین طبع: روز سختی مقابل ژاپن خواهیم داشت، در جام جهانی بسکتبال با کیفیت بهتری ظاهر می شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهران شاهین طبع، پیش از آغاز تمرین صبح امروز تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازیکنان برای دو دیدار پیش رو مقابل ژاپن و استرالیا کاملا آماده هستند و امیدوارم دو بازی بسیار خوب مقابل این دو تیم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: استرالیا صعود خود را به جام جهانی از قبل تثبیت نموده و با ترکیبی متفاوت مقابل ما به میدان خواهد آمد. بازی با ژاپن برای ما بسیار مهم است و ما به دلیل داشتن امتیاز میزبانی باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص ترکیب نهایی تیم ملی گفت: ترکیب تیم ملی تعیین شده و بعد از تمرین امروز آن را اعلام خواهم کرد. ما می توانیم در این دو بازی از هر 15 بازیکن حاضر در اردو استفاده کنیم.

شاهین طبع در خصوص دیدار با ژاپن تاکید نمود: ژاپنی ها نسبت به دیدارهای قبلی دو تغییر در تیم خود داده اند. دو بازیکن اصلی در کنار آنها نیستند ولی بازیکن دو رگه آمریکایی آنها این تیم را در تهران همراهی می نماید. ژاپنی ها مثل سایر ورزش های خود بسیار منظم و باثبات هستند و ما روز سختی را مقابل آنها خواهیم داشت.

وی درباره حضور احتمالی ایران در جام جهانی توضیح داد: ما پیش از این دو دوره در جام جهانی حاضر بوده ایم ولی شرایط خوبی در این مسابقات نداشتیم. شاید بهترین عملکرد ما دیدار مقابل صربستان و فرانسه در جام جهانی گذشته بود ولی اگر در این دوره جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم کیفیت و عملکرد بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در سرانجام درباره مایک رستم پور دورگه ایرانی - آمریکایی حاضر در اردوی تیم ملی گفت: او بازیکن خوبیست ولی چیزی اضافه تر از سایر بازیکنان ندارد. با این حال می توانیم از توانایی های او در دیدارهای بعدی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4708

به "شاهین طبع: روز سختی مقابل ژاپن خواهیم داشت، در جام جهانی بسکتبال با کیفیت بهتری ظاهر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: روز سختی مقابل ژاپن خواهیم داشت، در جام جهانی بسکتبال با کیفیت بهتری ظاهر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید