شهرخودرو، استقلال و حالا پرسپولیس؛ جان سخت مثل پاختاکور!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مراسم قرعه کشی رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ناحیه غرب برگزار شد که طی آن تیم های فوتبال پرسپولیس - پاختاکور ازبکستان و النصر - الاهلی عربستان با یکدیگر رقابت می کنند.

شهرخودرو، استقلال و حالا پرسپولیس؛ جان سخت مثل پاختاکور!

نماینده ازبکستان در حالی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که پس از حذف الهلال عربستان به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در گروه B به عنوان صدرنشین با 10 امتیاز صعود کرد تا در مرحله یک هشتم نهایی، حریف استقلال شود. ازبک ها که با شهرخودرو همگروه بودند در هر دو بازی رفت و برگشت از سد این تیم ایرانی گذشتند.

پاختاکور در مرحله یک هشتم هم توانست با نتیجه 2 بر یک از سد آبی پوشان ایران بگذرد تا حریف دیگر نماینده فوتبال ایران یعنی پرسپولیس شود.

پاختاکور که سابقه قهرمانی های متوالی در فوتبال ازبکستان را دارد تا به امروز 20 بار مقابل تیم های ایرانی بازی کرده است و فقط چهار بار مقابل نمایندگان فوتبال باشگاهی کشورمان شکست را تجربه کرده است.

ازبکها 14 بار مقابل تیم های ایرانی به پیروزی رسیده اند و دو تقابل آنها با تیم های ایرانی هم به تساوی کشیده است.

پاختاکور تا به امروز سه بار با پرسپولیس بازی کرده است که این تقابل ها دو بار با پیروزی نماینده ازبکستان و یک بار هم با نتیجه تساوی همراه بوده است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 21:15 چهارشنبه هفته جاری با پاختاکور ازبکستان دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2020 را در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41193

به "شهرخودرو، استقلال و حالا پرسپولیس؛ جان سخت مثل پاختاکور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرخودرو، استقلال و حالا پرسپولیس؛ جان سخت مثل پاختاکور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید