صالحی امیری: هندبال در ریل جهش قرار گرفته است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک به همراه بعضی از اعضای این نهاد امروز یکشنبه از فدراسیون هندبال بازدید کردند. رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون هندبال گفت: گفتمان حاکم بر کمیته ملی المپیک این است که فدراسیون ها حق دارند و این نهاد وظیفه دارد تا موانع را از پیش روی فدراسیون ها بردارد.

صالحی امیری: هندبال در ریل جهش قرار گرفته است

وی اضافه کرد: هندبال سه احتیاج اصلی دارد؛ سرمایه گذاری در رده های سنی پایه و اجتماعی و همگانی کردن این رشته، داشتن برنامه حداقل 10 ساله و از همه مهم تر ثبات مدیریتی که برنامه ها را محقق کند. هندبال فدراسیونی برنامه دار است و بودن برنامه ای بلند مدت در این فدراسیون تعیین است. داشتن برنامه بلند مدت در فدراسیون ها انگیزه ایجاد می نماید و نگاه وزارت ورزش و کمیته به این رشته حمایتی است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هندبال در ریل جهش قرار گرفته است و لژیونر زیادی دارد که این لژیونرها سرمایه های طلایی ورزش کشور هستند. نسل جدیدی از هندبال در آینده ظهور خواهد نمود و ما هم از هر برنامه ای که هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون تدوین کند، ما حمایت می کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حفظ انسجام در هندبال کشور ادامه داد: هر جایی که اختلاف باشد کمیته المپیک نیست و هر جا که وفاق باشد حضور داریم. هندبال باید همچنان انسجام خود را حفظ کند و نباید وارد حاشیه گردد که الحمدلله شعار آقای پاکدل همین است که مدیری جوان، با انگیزه و دارای برنامه است. همچنین حضور و توجه ایشان به استان ها قابل تامیل و ارزشمند است.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر حمایت این نهاد از رشته هندبال و یاری برای جذب مربی تراز اول جهانی اضافه کرد: در چند مرحله و در حد توان به هندبال تخصیص دادیم و قول دیگری دادیم که محقق می کنیم. برای سال آینده قول می دهیم جهشی اقتصادی خوبی برای هندبال داشته باشیم. حالا که نظر جامعه هندبال مبنی بر لزوم یک مربی خارجی تراز اول است، ما هم از این موضوع حمایت می کنیم و 50 درصد از اعتبار لازم را تأمین خواهیم کرد تا بتوانیم یک مربی تراز اول جهانی جذب کنیم.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48416

به "صالحی امیری: هندبال در ریل جهش قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: هندبال در ریل جهش قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید