عاشقانه ترین اقامتگاه های ایسلند در ماه عسل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ریکیاویک در ایسلند٬ رؤیای سفر رمانتیک به منطقه ها دورافتاده پوشیده از برف در زمستان ها و یا بخار استخرهای آبگرم زیرزمینی احاطه شده در غارها را به راحتی تبدیل به واقیت نموده است. کشور ایسلند برای هرکس و با هر رؤیایی که از ماه عسل رمانتیک دارد٬ گزینه های زیادی برای اقامت دارد. از بوتیک هتل های منحصر به فرد روستایی تا هتل های تاریخی مدرن در مرکز شهر در ایسلند پیدا می گردد. هتل تازه تأسیس هتل حبابی (Bubble Hotel)٬ مکان مناسبی برای رصد شفق قطبی و ستاره ها است. در ادامه شما را با اقامتگاه های رمانتیک ایسلند آشنا خواهیم کرد. با مجله خبرنگاران همراه ما باشید.

عاشقانه ترین اقامتگاه های ایسلند در ماه عسل

هتل سیگلو (Sigló Hotel)

هتل سیگلو (Sigló Hotel) در دهکده ماهیگیری سیگلوفولدر (Siglufjörður) در شمال ایسلند واقع شده است. دهکده ای که پیش از این به مرکز صید شاه ماهی دنیا معروفیت داشت. این مکان در گذشته جایی دورافتاده ای محسوب می شد و محل استراحت کسانی بود که با قایق از کوهستان به اینجا می آمدند. در آن موقع تا سال 1967 هتلی وجود نداشت. ورودی این هتل تماشایی روستایی٬ اسکله کنار بندر است. با وجود واقع شدن در دهکده کوچک ماهیگیری٬ هتل فضایی عظیم و مدرن دارد. از هر اتاق هتل چشم انداز ای از کوهستان و اقیانوس دیده می گردد. لابی و اتاق ها با عکس هایی تاریخی از موزه عکس سیگلوفولدر تزیین شده است.

هتل آپوتک (Apotek Hotel)

این هتل زیبا و آیکونیک از سال 1917 در یکی از ساختمان های قدیمی شهر ریکیاویک راه اندازی شد. این ساختمان 5 طبقه٬ خانه داروساز قدیمی بوده که نام هتل از این شخص گرفته شده است. هتل در مرکز شهر٬ در میدان آسترولر (Austurvöllur)٬ نزدیک ساختمان مجلس ایسلند است. رستوران آپوتک و کافی شاپ در زبقه همکف هستند. اتاق های مجلل ظاهری مدرن دارند اما طراحی کلاسیک آن با نمای قدیمی بیرون هتل همخوانی دارد. جاذبه های گردشگری نروژ

هتل گلیمور (Glymur)

این هتل در ویلفورد (Hvalfjörður) است و کمتر از 2 ساعت رانندگی با شهر ریکیاویک فاصله دارد. این هتل دورافتاده در دامنه کوه ساخته شده که چشم انداز زیبایی از فورد (fjord) از اینجا قابل مشاهده است. حوضچه های آبگرم طبیعی در فضای بیرون ساختمان هتل٬ مکان فوق العاده ای برای رصد شفق قطبی است. داخل هتل با آثار هنرمندان محلی مانند آثار حکاکی شده٬ سرامیکی و قالیچه ها تزیین شده است. رستوران خانگی داخل هتل واقع شده است. این مکان تجربه بی نظیری از کشف آبشارهای محلی و مسیرهای پیاده روی است.

هتل آپارتمان رزیدنس ریکیاویک (Reykjavik Residence)

این هتل در ساختمانی با سبک هنرهای تزیینی٬ واقع شده که قبل از این سفارت نروژ بوده است. هتل رزیدنس ریکیاویک در برترین نقطه خیابان با رستوران ها کافه ها و مراکز خرید تازه قرار گرفته است. بنای هتل عظیم و با سبک قدیمی زیبا و دلنشینی است. همه اتاق ها عظیم٬ با چیدمان عالی و دارای آشپزخانه کوچکی هستند. مرکز شهر ریکیاویک و پردیس سینمایی معروف بیو پارادایس (Bioparadis)٬ در فاصله چند متری از هتل هستند.

برای رزرو هتل می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 62501

به "عاشقانه ترین اقامتگاه های ایسلند در ماه عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشقانه ترین اقامتگاه های ایسلند در ماه عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید