عاملان تیراندازی و درگیری در محلات غرب تهران بازداشت شدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از شناسایی 4 عامل درگیری و تیراندازی اطلاع داد.

عاملان تیراندازی و درگیری در محلات غرب تهران بازداشت شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عظیم اظهار کرد: در چند روز گذشته انتشار و باز نشر دو کلیپ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که در آن تعدادی شرور با قدرت نمایی و استفاده از سلاح سرد و ایجاد نزاع دسته جمعی و عربده کشی و تیراندازی در محله شهران در غرب تهران و عظیمراه یادگار امام (ره) نظم عمومی را برهم زده و اذهان شهروندان را تشویش نموده بودند، آنالیز موضوع به صورت مشترک در دستور کار مأموران مرکز عملیات و پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران عظیم نهاده شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه معین شد عاملان درگیری در هر دو محله از افراد شرور سابقه دار غرب تهران هستند که به علت اختلاف شخصی با چند نفر از ساکنان محل، دست به رفتار مجرمانه زده اند، اضافه نمود: در آنالیز های پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و معین شد که متهمان پس از درگیری در مخفیگاهشان در شهر پرند و خیابان سازمان آب مخفی شده اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی عنوان نمود: نتیجه هر دو تحقیق در اختیار مقام قضائی نهاده شد و دستور دستگیری متهمان هر دو نزاع و درگیری اخذ شد.

این مقام انتظامی اضافه نمود: روز گذشته هیجدهم آذرماه دو تیم از ماموران پایگاه دوم و مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران به مخفیگاه متهمان اعزام و پیروز شدند در دو عملیات مستقل هر 4 عامل درگیری و تیراندازی را دستگیر نمایند.

سرهنگ راستی توضیح داد: متهمان در بازجوئی های پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و پس از معرفی به مرجع قضائی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46629

به "عاملان تیراندازی و درگیری در محلات غرب تهران بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاملان تیراندازی و درگیری در محلات غرب تهران بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید