عبدی: از پرسپولیس توقع برداشتن گام های بعدی وجود دارد، بازی با النصر بسیار سرنوشت ساز است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است از تنها نماینده باقیمانده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا انتظار برداشتن گام های بعدی وجود دارد.

عبدی: از پرسپولیس توقع برداشتن گام های بعدی وجود دارد، بازی با النصر بسیار سرنوشت ساز است

به گزارش خبرنگاران، حسین عبدی در گفت وگو با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان درباره بازی سال اخیر پرسپولیس - النصر عربستان گفت: در آن سال پرسپولیس مسابقه رفت را در عربستان واگذار کرد و عملکرد تیم النصر بسیار مطلوب تر بود. در بازی برگشت از لحاظ روانی و تاکتیکی روی بازیکنان کار کرده و توانستیم تیم را مدیریت کنیم.

وی درباره عملکرد کنونی پرسپولیس مطرح نمود: اگر در همین مسابقات پرسپولیس مغلوب می شد، نقدها زیادی بر آن وارد می آمد. در حال حاضر همه چیز به خوبی پیش رفته و همه توافق دارند که این تیم قابلیت برداشتن گام های دیگر را دارد. رفته رفته بازی های بهتری از این تیم دیدیم البته باید در نظر داشت که 10 نفره شدن پاختاکور نیز در آخرین بُرد پرسپولیس بی اثر نبوده است. بازی بعدی بسیار سرنوشت ساز است و باید قدم محکمی را بردارند و لازمه این امر داشتن تمرکز کافی است.

عبدی با اشاره به تأثیر مثبت تغییرات تاکتیکی در کلیت فوتبال گفت: در گذشته هر بازیکن وظیفه خاص خود را داشت این در حالی است که اکنون یک فوروارد در سایر نقاط زمین هم حضور دارد. تیم پرسپولیس نیز این اقدام را در تیمش پیاده سازی می کند و بیشتر متمرکز بر تصاحب توپ است و در نهایت از ضربات ایستگاهی و کرنر ها استفاده می کند.

وی در پایان درباره بازی فرداشب پرسپولیس و النصر شرح داد: باید در نظر داشت همان طور که بازیکنان پرسپولیس برای این بازی هیجان دارند، بازیکنان النصر نیز همین هیجانات را دارند. قطع به یقین هر تیمی که به این مرحله می رسد، دارای فاکتورهای ممتازی بوده است. تیمی برنده این مسابقه است که ریکاوری روانی، تصویرسازی ذهنی، تقویت حس برنده بودن و آمادگی جسمانی کافی را دارا باشد. از آنجا که ما با تعداد بازیکنان مشخصی پیش رفتیم احتمال اینکه برخی از آنان به مشکل بخورند، وجود خواهد داشت. بنابراین باید همه این موارد پیش بینی شده باشد. در نهایت امیدوارم که پرسپولیس پیروز از میدان خارج شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41895

به "عبدی: از پرسپولیس توقع برداشتن گام های بعدی وجود دارد، بازی با النصر بسیار سرنوشت ساز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: از پرسپولیس توقع برداشتن گام های بعدی وجود دارد، بازی با النصر بسیار سرنوشت ساز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید