عرشی: از داوران عذرخواهی می کنم، سلیمی: قوی تر ظاهر می شویم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در ادامه چهارمین روز از دور رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان عصر امروز دو تیم بسیار جوان کیمیا کاشت کردستان و پرواز هوا نیروز به مصاف هم رفتند که نتیجه این دو تیم به تساوی ختم شد.

عرشی: از داوران عذرخواهی می کنم، سلیمی: قوی تر ظاهر می شویم

سروش عرشی سرمربی تیم پرواز هوانیروز پس از دومین بازی شاگردانش در لیگ برتر هندبال گفت: بازی خوب و بسیار درگیرانه ای بود و یک هندبال به تمام معنا به نمایش گذاشته شد. در کل به نظرم بازی خوبی بود.

وی پیرامون اینکه در انتهای بازی معتقد بوده سوت داور بعد از گل آخر به صدا در آمده است، گفت: اشتباه کردم و داور به درستی سوت زد و نتیجه عادلانه بود و معذرت خواهی می کنم.

سرمربی تیم پرواز هوانیروز در مورد عملکرد عالی هر دو تیم جوان لیگ برتر، گفت: خوشبختانه دو تیم جوان هستند، به خصوص تیم ما. بچه های دو تیم خوب و مردانه بازی کردند. مربی تیم کیمیا کاشت مربی کاربلد و خوبی است و بازیکن با تجربه ای مانند بیجاری را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: ای کاش کمیته داوران به چیدمان و دعوت داوران توجه بیشتری می کرد. البته من هیچ اعتراضی ندارم و به آنها خسته نباشید می گویم. همانطور که من اشتباه کردم، داوران هم ممکن اشتباه کند و اگر اینها نباشد هندبال زیبا نیست.

ناصر سلیمی سرمربی تیم هندبال کیمیا کاشت پس از تساوی تیمش برابر پرواز هوانیروز گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. تیم مقابل هم بسیار خوب بازی کرد و تیم ما هم تمام تلاش خود را کرد. امیدوارم در بازی های بعدی بهتر ظاهر خواهیم شد.

وی اضافه کرد: تیم پرواز تیم خوبی است و لحظه به لحظه دروازه ما را تهدید می کرد. با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان ما از بازیکنان امید، جوانان و نوجوانان هستند، تلاش می کنیم با استفاده از تجربیات کسب شده در هر بازی با چهره قوی تری ظاهر شویم.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42442

به "عرشی: از داوران عذرخواهی می کنم، سلیمی: قوی تر ظاهر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرشی: از داوران عذرخواهی می کنم، سلیمی: قوی تر ظاهر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید