فاطمه صادقی از رسیدن به المپیک بازماند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای کسب سهمیه المپیک که در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس جریان دارد، فاطمه صادقی عضو تیم ملی کاتای ایران در مرحله گروهی این مسابقات در سه ملاقات متوالی برابر دلی را بوزان از ترکیه با نتیجه 24.5 بر 25.62، دور دوم برابر یاسمین ژوتنر از آلمان با نتیجه 24.98 بر 25.14 و در دور سوم مقابل الکساندرا فراچی از فرانسه با نتیجه 24.12 بر 25.74 نتیجه را واگذار و از کسب سهمیه المپیک بازماند.

فاطمه صادقی از رسیدن به المپیک بازماند

فاطمه صادقی در کاتای انفرادی کار خود را با ثبت امتیاز 24:28 در گروه سوم مقدماتی شروع کرد و به عنوان نفر نخست راهی دور دوم شد و در کسب امتیاز 25:46 راهی دور سوم شد. صادقی در این مرحله هم امتیاز 24:6 را کسب کرد. وی در نهایت برابر کریستاپوتری از اندونزی با امتیاز 25:6 پیروز شد و راهی مرحله گروهی شد.

در مسابقات امروز امیرمهدیزاده در وزن 67- کیلوگرم با کسب یک پیروزی و یک شکست از دور مسابقات خارج شد.

برنامه نمایندگان ایران در روز دوم

فردا شنبه 22 خردادماه در دومین روز این رقابتها و در کاتای انفرادی مردان که ابوالفضل شهرجردی حضور دارد 49 کاتارو ثبت نام نموده اند. نماینده کشورمان با السالوادور، رومانی، ترینیداد و توباگو، پرو، روسیه و فرانسه در گروه یک پیکار می نماید.

در وزن 61- کیلوگرم زنان نیز 60 کاراته کا حضور دارند که رزیتا علیپور بعد از یک دور استراحت با برنده ملاقات دومینکن و اسپانیا مبارزه خواهد نمود.

این رقابتها تا روز یکشنبه در پاریس ادامه خواهد داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58565

به "فاطمه صادقی از رسیدن به المپیک بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاطمه صادقی از رسیدن به المپیک بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید