فدراسیون با داوران جلسه بگذارد، تمرکز بازیکنانم را به هم می زدند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت ها لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ورامین از سد تیم شهرداری گنبد عبور کرد.

فدراسیون با داوران جلسه بگذارد، تمرکز بازیکنانم را به هم می زدند

بزرگ جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شکست تیمش در این مسابقه گفت: در ستِ نخست بازی را خوب آغاز نکردیم. در ست دوم و سوم نیز بازی به نفع ما پیش نرفت در حالی که می توانستیم به بازی برگردیم. در امتیازات بالا، بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند. در مجموع این هفته بازیهای خوبی ارائه ندادیم.

وی گفت: چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل کرونا در اختیار نداریم و این هفته تیم ناقص بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد تاکید نمود: نکته ای که بسیار مهم است و باید به آن اشاره کنم این است که رئیس فدراسیون و سازمان لیگ جلساتی با حضور مدیران عامل باشگاه ها، سرپرستان و داوران برگزار نمایند و این نکته ذکر گردد که داور دوم باید یاری نماینده سرداور باشد نه اینکه تاثیر فاحشی در نتایج بازیها بگذارد.

جزیده ادامه داد: امروز باختیم و مقصر باخت نیز خودم هستم. اما یاری مربیان تیم ها باید اخلاق را رعایت نمایند. به هنگام زدن سرویس بازیکنانم، یاری مربیان با ایجاد سر و صدا تمرکز بازیکنانم را بر هم می زدند و سرداور نیز به آنها تذکر نمی داد. نمی دانم آنها والیبال را با چه چیزی مقایسه می نمایند. بازی باید شرافتمندانه باشد. باید تدبیری در این زمینه اندیشیده گردد. به هر حال یاری ها بدانند که این اتفاق ممکن است برای آنها رخ دهد.

وی در انتها گفت: به دو تیم خسته نباشید می گویم در این هفته در کل شرایط تیم ما خوب نبود و بازیهای خوبی ارائه ندادیم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46124

به "فدراسیون با داوران جلسه بگذارد، تمرکز بازیکنانم را به هم می زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون با داوران جلسه بگذارد، تمرکز بازیکنانم را به هم می زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید