فدک، بهترین قطار 5 ستاره ایرانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زمانی که شما به سفر با قطار فکر می کنید احتمالا تصاویری از قطارهای قدیمی و پرسروصدا به فکر شما می رسد که گرم و کسالت بار است؛ اما واقعا سفر با قطار هنوز هم به همین شکل است؟ پاسخ منفی است. امروزه سفر با قطار چیزی بیشتر از تمام این ها است.

فدک، بهترین قطار 5 ستاره ایرانی

در میان قطارهای متنوعی که در مسیرهای مختلف ارائه سرویس می نمایند، قطار 5 ستاره فدک، به عنوان اولین قطار 5 ستاره ایرانی، با ارائه خدماتی در سطح خطوط هوایی روز جهان، کاملا متمایز است.

شما در سفر با این قطار 5 ستاره علاوه بر استفاده از تجهیزات رفاهی داخل کوپه های قطار فدک، از خدمات ارائه شده به وسیله مهمانداران آموزش دیده و حرفه ای نیز بهره مند می شوید:

  • در ابتدای سفر مهمانداران آموزش دیده فدک روی فرش قرمز از شما پذیرایی نموده و شما را تا کوپه خود هدایت می نمایند.
  • حوله یا دستمال مرطوب به شما ارائه خواهد شد.
  • در ابتدای سفر از شما با نوشیدنی خوشامدگویی پذیرایی می گردد.
  • در طول سفر، در صورت تمایل شما بصورت نامحدود نوشیدنی گرم سرو می گردد.
  • پیش غذا، غذای اصلی و دسر در داخل کوپه و به وسیله مهمانداران قطارهای 5 ستاره سرو خواهد شد.
  • با بهره گیری از سیستم پیشرفته صوتی و تصویری داخل کوپه ها (IPTV)، در طول سفر می توانید از فیلم های سینمایی متنوع و موزیک های روز لذت ببرید.
  • در صورت درخواست مهمانان، خدماتی مانند ویلچیر یا گهواره به مهمان داده خواهد شد.

علاوه بر ارائه بلیت های قطار 5 ستاره فدک، این سازمان در جهت مهیا ساختن تمامی ملزومات یک سفر راحت برای مهمانان خود محصول تور مشهد قطار با هتل را نیز ایجاد نموده است که در این راستا با هتل متنوع 2، 3، 4 و 5 ستاره در سطح شهر مشهد مقدس همکاری می نماید. قطارهای 5 ستاره فدک به مهمانانش توصیه می نماید که اگر قصد سفر به صورت تور را به مشهد مقدس دارید، می توانید با شماره تماس 54824-021 تماس بگیرید. پرسنل واحد فروش تلفنی این قطار حتی در ساعات غیراداری نیز آماده هستند تا اطلاعات کامل را در اختیار مسافران گذاشته بلیت را برای ایشان تهیه نمایند.

در سال های اخیر با بیشتر شدن استفاده از اینترنت، افراد بیشتری به سمت خریدهای آنلاین متمایل شده اند و به جای صرف وقت و انرژی خود در ترافیک شهرهای بزرگ، ترجیح می دهند با چند کلیک بلیت خود را تهیه نمایند. در این بین قطارهای 5 ستاره فدک نیز با طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی خود به فروش بلیت و تورهای قطار با هتل خود به صورت آنلاین اقدام نموده است. مهمانان قطارهای 5 ستاره فدک با خرید آنلاین بلیط قطار از سایت فدک می توانند از تخفیف های ارائه شده در این سایت نیز بهره مند شده و بعلاوه با عضویت در باشگاه مشتریان فدک با عنوان هم سفر، بتوانند از مزایای این باشگاه نیز برخوردار شوند.

پس از خرید بلیت قطارهای 5 ستاره فدک به روش های گوناگون (مانند سایت فدک، آژانس های مسافرتی، اپلیکیشن، واحد فروش تلفنی و...)، واحد ارتباط با مشتریان در قطارهای 5 ستاره فدک پیگیری تمامی تماس های مسافران را از قبل از سفر تا انتهای سفر انجام داده و به وسیله کانال های مختلف مانند تلفن، پیامک، سایت، شبکه های اجتماعی، چت آنلاین با مهمانان قطارهای فدک در ارتباط خواهد بود.

نکات فوق و موارد دیگری مانند امکانات داخل کوپه قطار فدک، تهویه مطبوع موجود در قطار، رفتار کاکنان با مهمانان، نوع پذیرایی در قطار و... باعث شده است که قطارهای 5 ستاره فدک در سه سال متوالی (1395، 1396 و 1397) به عنوان بهترین قطار مسافربری ریلی از طرف راه آهن جمهوری اسلامی برگزیده گردد.

در انتها، قطارهای مسافرتی پنج ستاره فدک افتخار دارد که این مقدار از رضایتمندی را از طرف مهمانان خود کسب نموده است. قطعاً این امر باعث افزایش انگیزه برای کوشش بیشتر در جهت ساخت یک سفر راحت و ایمن برای مهمانان فدک خواهد بود.

یادتان باشد دورترین سفرها از نخستین گام ها شروع می گردد.

منبع: کجارو / fadaktrains.com
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 71744

به "فدک، بهترین قطار 5 ستاره ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدک، بهترین قطار 5 ستاره ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید