فولاد می خواهد مدعی بماند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال فولاد خوزستان با برد مقابل نساجی نشان داد نمی خواهد از جمع مدعیان جدا شود.

فولاد می خواهد مدعی بماند

تیم فولاد که از لیگ نوزدهم سودای حضور مجدد در بین مدعیان فوتبال ایران را در سر پرورانده است و توانست در راستای همین هدف نیز فصل گذشته با عنوان سومی لیگ به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، با بردی که روز گذشته مقابل نساجی در ادامه مسابقات لیگ بیستم کسب کرد، توانست فاصله خود را با رقبای بالای جدول کم کند تا ضمن بازگشت مجدد به جمع بالانشینان، تنور رقابت مدعیان در بالای جدول را نیز داغ کند.

به گزارش خبرنگاران، دیدار فولاد و نساجی دو نکته خاص هم داشت؛ یکی این که پاتوسی و آغاسی که هفته ها از ترکیب اصلی فولاد دور بودند به ترکیب این تیم بازگشتند و پاتوسی هم نشان داد که اگر در شرایط ایده آل باشد می تواند بهترین بازیکن لیگ ایران نیز لقب بگیرد. او با حضور در خط میانی فولاد نه تنها تحول خوبی در بازی این تیم ایجاد کرد، بلکه یک گل تماشایی و سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند تا فولاد که در هفته های گذشته دچار نوسان شده بود، بتواند با این برد خود را همچنان در قامت یک مدعی نشان دهد.

نکته دوم این که برخلاف بازی های گذشته که برخی فولاد را تیمی می دانستند که برنامه ای در زمین ندارد و چندان زیبا بازی نمی کند، در دیدار با نساجی بر اساس تغییری که نکونام در تفکر و ترکیب خود ایجاد کرده بود؛ فولاد، هم در فاز هجومی بهتر کار کرد و هم در خط دفاع، آمار خوبِ سخت گل خوردن را حفظ کرد.

با این پیروزی و تحول در تیم فولاد، حالا هواداران این تیم بیشتر از قبل به آینده خوب سرخ پوشان اهوازی در لیگ برتر امیدوارند.

فولاد با پیروزی مقابل نساجی، 13 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. در حال حاضر تیم نکونام با صدر جدول تنها 2 امتیاز فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48452

به "فولاد می خواهد مدعی بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد می خواهد مدعی بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید