فونسکا: پیروزی مقابل برشا برای مان مهم بود، در زدن ضربات پایانی باید دقت بیشتری داشته باشیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال رم از عملکرد شاگردانش مقابل برشا راضی است، اما معتقد است تیمش می توانست بهتر هم کار کند.

فونسکا: پیروزی مقابل برشا برای مان مهم بود، در زدن ضربات پایانی باید دقت بیشتری داشته باشیم

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سی ودوم سری A ایتالیا پیروز شدند در خانه برشا به فزونی 3 بر صفر برسند و دومین برد متوالی خود در این رقابت ها را جشن بگیرند، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: پیروزی در این بازی برای مان مهم بود. ما عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و برای مان اهمیت داشت که صندلی پنجمی مان در جدول رده بندی را استحکام ببخشیم.

وی اضافه نمود: ما با قرار دادن سه بازیکن در خط دفاعی، این فرصت را پیدا کردیم که فشار بیشتری به حریف بیاوریم و هجومی تر بودیم. هنوز در بعضی مناطق می توانیم پیشرفت کنیم اما پیروزی ها همواره خوب هستند و باعث تقویت اعتماد به نفس بازیکنان می گردد. ما موقعیت های خوبی روی دروازه برشا ایجاد کردم و باید در زدن ضربات خاتمهی دقت بیشتری داشته باشیم.

سرمربی پرتغالی رم همچنین در تمجید از هافبک 21 ساله اش که در دقیقه 66 به جای لورنزو پلگرینی به بازی آمد و هشت دقیقه پس از ورودش به زمین گل سوم جالوروسی و اولین گل خود از زمان مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی (در ماه ژانویه) را به ثمر رساند، اظهار داشت: زانیولو بازیکن مهمی است، از این رو هر موقع که بتوانیم از او استفاده خواهیم کرد، اما ما فرصت کافی برای رساندن بازیکنان به آمادگی لازم با بازی دادن مرتب به آنها را نداریم.

فونسکا در خاتمه تأکید کرد: خوشحالم که در این بازی سه گل به ثمر رساندیم و دروازه مان را هم بسته نگه داشتیم، اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. با این حال از عملکرد تیمم راضی هستم.

تیم فوتبال رم در بازی بعدی خود، بامداد روز پنجشنبه در استادیوم المپیکو پذیرای هلاس ورونا است و پس از آن در دیداری سخت باید در خانه اش به مصاف اینتر برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37231

به "فونسکا: پیروزی مقابل برشا برای مان مهم بود، در زدن ضربات پایانی باید دقت بیشتری داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: پیروزی مقابل برشا برای مان مهم بود، در زدن ضربات پایانی باید دقت بیشتری داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید