فیروزی: توهین به مسئولان اجرایی ناپسند و غیراخلاقی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: انتقاد باید سازنده باشد و هر حرفی باید با مستندات مطرح گردد. توهین به افراد هم از نظر شرعی و هم از نظر اخلاقی غیر قابل قبول است.

فیروزی: توهین به مسئولان اجرایی ناپسند و غیراخلاقی است

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره به کار بردن ادبیات نامناسب از سوی بعضی از نمایندگان نسبت به مسئولان اجرایی، بیان نمود: توهین به مسئولان اجرایی و به کار بردن القاب نامناسب درباره آنان در قالب مطرح کردن نقدها کار غیر اخلاقی و ناپسندی است، اگر از فرایند اجرای مسئولیت افراد انتقادی داریم و یا مسئله ای وجود دارد باید به شیوه صحیح مطرح شده تا در نهایت به اصلاح امور منجر گردد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: انتقاد باید سازنده باشد و هر حرفی باید با مستندات مطرح گردد. توهین به افراد هم از نظر شرعی و هم از نظر اخلاقی غیر قابل قبول است. دور از شخصیت نمایندگان و مسئولان هست که با ادبیات نامناسب یکدیگر را خطاب قرار دهند.

نماینده مردم نطنز در مجلس توضیح داد: باید با جهل مبارزه گردد نه با فرد جاهل. اگر اشکالی وجود دارد باید آن را مطرح نموده و به دنبال راه حل برای آن بگردیم . اینکه ما فرد مسئول را تخریب کنیم و همه تقصیرها را به گردن او بیندازیم اشتباه است.

فیروزی در خاتمه تاکید نمود: هر انتقاد و نقدی باید در چارچوب اخلاق مطرح شده تا نتیجه بخش باشد. تخریب یکدیگر و توهین تنها باعث سوء استفاده دشمنان شده و مسئله ای را حل نخواهد کرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41689

به "فیروزی: توهین به مسئولان اجرایی ناپسند و غیراخلاقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیروزی: توهین به مسئولان اجرایی ناپسند و غیراخلاقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید