قرنطینه عمومی در گوا؛ دردسر کرونای هندی برای پرسپولیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کادر فنی پرسپولیس با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور هند نگران ابتلای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا است.

قرنطینه عمومی در گوا؛ دردسر کرونای هندی برای پرسپولیس

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های گروه E لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی در حال برگزاری است که وخامت اوضاع در گوا، افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا در گوا محل اردوی پرسپولیس نگرانی های بسیاری را به دنبال داشته است.

بیشتر نگرانی یحیی قبل از سفر به هندوستان شرایط قرمز در گوا بود، نگرانی که حالا با بد شدن اوضاع در گوا بیشتر شده و این سوال را مطرح می نماید که چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به شرایط این منطقه، حاضر به اعطای میزبانی گروه پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به گوا و کشور هندوستان شده است.

محدودیت در رفت و آمد های شبانه، دردسر هایی برای تیم های حاضر در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دنبال داشته، به طوری که پرسپولیسی ها برای روبرو نشدن با ساعت محدودیت های اعمال شده و جلوگیری از مشکلاتی در این زمینه، تمرینات خود را قبل از ساعت مقرر و زودتر برگزار کردند تا قبل از مصاف با گوا مسئله ای در این راستا ایجاد نگردد و تأثیری در روحیه بازیکنان نگذارد.

شاید مهم ترین نگرانی برای پرسپولیس و دیگر تیم های حاضر در گروه E قرنطینه سراسری باشد که می تواند به معنای حبس قرمزها و همگروهی هایش در گوا باشد. شهری که روز های سختی را به دلیل شیوع بالای کرونا و مرگ و میر ناشی از آن سپری می نماید، خصوصاً که دو هفته دیگر محدودیت ها تمام می گردد، حال آنکه 6 روز تا سرانجام مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زمان باقی است و بعید نیست اگر پیش از پرواز الوحده، الریان و پرسپولیس به کشورهای شان، قرنطینه سراسری اعمال گردد که اتفاق این شرایط بازگشت شاگردان یحیی و دیگر تیم ها به کشورهای شان را سخت می نماید.

البته کاروان پرسپولیس در یکی از لوکس ترین هتل های شهر گوا اقامت دارد که ورود گردشگر به این مجموعه عظیم بلامانع است، اما در حال حاضر با توجه به شیوع جهانی کرونا تعداد گردشگر های حاضر در هتل بسیار اندک است. با این حال مسئولان باشگاه اجازه ورود و خروج به بازیکنان از هتل را نمی دهند تا علاوه بر اجرای قوانین کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سلامت آن ها نیز تا حد ممکن حفظ گردد.

شاگردان یحیی همچنین برای ممانعت از ابتلا به کرونا حق حضور در مراکز خرید را ندارند و باید در اتاق های خود بمانند. سختگیری های مسئولان پرسپولیس برای رعایت پروتکل های بهداشتی و تست های 48 ساعته آن ها که تا به امروز مثبت نبوده از ایمنی یاران یحیی تا به امروز خبر می دهد.

حالا باید منتظر ماند و دید که در صورت اعمال قرنطینه عمومی ایران اجازه بازگشت و پرواز به کاروان پرسپولیس را می دهد یا قرمزها هم مانند الوحده باید تا آرام شدن اوضاع در حبس بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54400

به "قرنطینه عمومی در گوا؛ دردسر کرونای هندی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه عمومی در گوا؛ دردسر کرونای هندی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید