قلعه&zwnjنویی: باختیم اما نمی&zwnjتوانم از بازیکنانم ایراد بگیرم، اینکه بیش از یک گل نزدیم به مسائل فنی بستگی ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال گل گهر عملکرد شاگردانش را در ملاقات مقابل پیکان قابل قبول خواند و گفت: به جز پنج دقیقه اول، 90 دقیقه یا بیشتر از آن خیلی خوب بازی کردیم.

قلعه&zwnjنویی: باختیم اما نمی&zwnjتوانم از بازیکنانم ایراد بگیرم، اینکه بیش از یک گل نزدیم به مسائل فنی بستگی ندارد

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پیکان گفت: به تیم پیکان تبریک و به بازیکنان خودم، خسته نباشید می گویم. از بازیکنانم تشکر می کنم که به جز پنج دقیقه اول، 90 دقیقه یا بیشتر از آن خیلی خوب بازی کردیم. با این حال گل های تعجب آوری خوردیم که عجیب و غریب بود، به خصوص گل دوم. از آن طرف توپ هایی که وارد دروازه حریف نمی شد، هم جای تعجب داشت. نمی توانم از بازیکنانم ایراد فنی بگیرم، چون توپ روی خط هم می رفت، اما گل نمی شد.

وی درباره تعویض نکردن خود در این مسابقه گفت: وقتی تیم موقعیت گلزنی ایجاد می نماید، نیازی نیست که تعویض کنید. تعویض برای زمانی است که تیم حالت هجومی ندارد. ما خوب و هجومی بازی می کردیم و گل گهر موقعیت گلزنی می ساخت، اما برای من تعجب آور است که آن توپ پیمان (رنجبری) وارد دروازه نشد. یکی از این توپ ها روی خط دروازه بود، اما فوتبال است دیگر.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره قضاوت رضا عادل و یاری هایش توضیح داد: یاری داور مسابقه در نیمه اول، دو اشتباه فاحش داشت. باید فیلم این صحنه ها را ببینیم. توپ به دست رنجبری برخورد کرد که دست او به بدنش چسبیده بود و باز نبود. کارشناسان باید در این باره نظر بدهند. به تیم داوری هم خسته نباشید می گویم. واقعاً مانده ام چرا آن توپ ها وارد دروازه نشد. از طرفی گل دوم را آنگونه خوردیم که غیرعادی بود و مسئله فنی نبود.

قلعه نویی در انتها بیان نمود: به مهدی تارتار، مدیرعامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان پیکان تبریک می گویم. بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و از همه آنها راضی هستم. ما به خوبی موقعیت گلزنی ایجاد کردیم، اما وقتی این توپ ها وارد دروازه نمی گردد، به مسائل فنی بستگی ندارد و نمی توان از کسی ایراد گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46735

به "قلعه&zwnjنویی: باختیم اما نمی&zwnjتوانم از بازیکنانم ایراد بگیرم، اینکه بیش از یک گل نزدیم به مسائل فنی بستگی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه&zwnjنویی: باختیم اما نمی&zwnjتوانم از بازیکنانم ایراد بگیرم، اینکه بیش از یک گل نزدیم به مسائل فنی بستگی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید