مرز خسروی تا اطلاع ثانوی باز نمی گردد، به مرز مهران مراجعه کنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: متاسفانه مرز خسروی همچنان بسته است و فعلا شرایط بازگشایی آن نیست و افرادی که به آن ها اعلام شده بود از مرز خسروی عبور نمایند باید به مرز مهران مراجعه نمایند.

مرز خسروی تا اطلاع ثانوی باز نمی گردد، به مرز مهران مراجعه کنید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار محسن فتحی زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اربعین از چند روز گذشته شروع شده است و خوشبختانه در مرز های مهران، چذابه و شلمچه هیچ مسئله ای نداریم و جریان عبور از مرز ها ادامه دارد.

فتحی زاده گفت: مرز مهران به واسطه حجم زیادی که دارد عبور خودرو های کاپوتاژی از آنجا ممنوع شده است.

وی گفت: فرآیند صدور گذرنامه و برگ تردد اربعین هم به خوبی در حال اجرا است و بیش از 240 هزار در خواست ارسال شده که نزدیک 180 هزارتا برگ تردد چاپ شده است.

فتحی زاده گفت: افرادی که درخواست برگ تردد دارند، کدملی را به سرشماره 1103000010 ارسال نمایند و کد تحویل مرسوله را دریافت و پس از مراجعه به اداره پست محله برگ تردد را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: متاسفانه مرز خسروی همچنان بسته است و فعلا شرایط بازگشایی آن نیست و افرادی که به آن ها اعلام شده بود از مرز خسروی عبور نمایند باید به مرز مهران مراجعه نمایند.

وی گفت: توصیه امنیتی خاصی که به زائران دارم این است که زائران هنگامی که به آن سوی مرز مراجعه می نمایند فقط با خودرو های مورد تایید تردد نمایند و برای تردد از جهت های اصلی عراق عبور نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14903

به "مرز خسروی تا اطلاع ثانوی باز نمی گردد، به مرز مهران مراجعه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرز خسروی تا اطلاع ثانوی باز نمی گردد، به مرز مهران مراجعه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید