موانع بانکی و حمل و نقل مانع توسعه همکاری با اندونزی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: موانع بانکی، حمل ونقل و نبود پرواز مستقیم بر سر راه توسعه همکاری های دوجانبه مالی میان ایران و اندونزی وجود دارد که دولت ها باید در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

موانع بانکی و حمل و نقل مانع توسعه همکاری با اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

پدارم سلطانی در تبادل نظر با خبرنگار مالی باشگاه خبرنگاران خبرنگارانپویا اظهار کرد: اندونزی بزرگ ترین هیئت تجاری خود را دو سال گذشته به ایران آورده که این امر نشان دهنده اهمیت این کشور برای توسعه همکاری با ایران است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد دو کشور ایران و اندونزی مکمل یکدیگر بوده و زمینه همکاری مشترک برای فعالیت وجود دارد اضافه نمود: اندونزی مالی نوظهور در جهان به حساب می آید و کشور ایران نیز بر اساس پیش بینی ها، مالی نوظهور و با رشد مالی بالا خواهد بود، بنا بر این شرایط فرصت همکاری و هم افزایی بیشری ایجاد شده است.

سلطانی با اشاره به اینکه مسائلی پیش روی توسعه همکاری دو کشور وجود دارد توضیح داد: مسائل زیرساختی پیش روی اقتصاد دو کشور را دولت ها باید حل نمایند اما به عنوان بخش خصوصی قول می دهیم که در بستر این روابط بهبود یافته همکاری های خود را گسترش دهیم.

سلطانی درباره این موانع گفت:موانع بانکی، حمل ونقل ، نبود پرواز مستقیم و موانع غیر تعرفه ای بر سر راه توسعه همکاری های دوجانبه مالی میان ایران و اندونزی وجود دارد که ما امیدوار به برطرف این مسائل هستیم.

وی اضافه نمود: بعضی از این مسائل در زمان تحریم ها میان دو کشور به وجود آمده است اما بخش دیگر آنها ریشه قدیمی دارد و در شرایط فعلی باید این مسائل حل شد.

بنابراین گزارش دو کشور ایران و اندونزی در دو روز گذشته 14 تفاهم نامه در زمینه های مختلف مالی مانند انرژی، نفت گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و مواد غذایی امضا نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13563

به "موانع بانکی و حمل و نقل مانع توسعه همکاری با اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع بانکی و حمل و نقل مانع توسعه همکاری با اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید