ناظمی: به خاطر حضور در مسابقات میکس المپیک توکیو زانویم را عمل نکردم، به راحتی کنار نمی کشم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ملی پوش تکواندو ایران گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو، رباط ACL من دچار پارگی شد، اما به خاطر نزدیکی رقابت های المپیک تصمیم گرفتم زانوی خود را عمل نکنم.

ناظمی: به خاطر حضور در مسابقات میکس المپیک توکیو زانویم را عمل نکردم، به راحتی کنار نمی کشم

عرفان ناظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط مصدومیتش گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو، رباط ACL من دچار پارگی شد، اما به خاطر نزدیکی رقابت های المپیک تصمیم گرفتم زانوی خود را عمل نکنم تا بتوانیم در مسابقات میکس المپیک حضور داشته باشم. خدا را شکر در حال حاضر فرایند درمان و فیزیوتراپی به خوبی پیش می رود و در کنار درمان، تمرینات بدنسازی خود را مرتب انجام می دهم تا به امید خدا سال آینده در مسابقات کیش حضور داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که با تعویق مسابقات قهرمانی آسیا، احتمال همراهی او با تیم میکس تکواندو در این مسابقات وجود نداشت، گفت: با استاد عسکری صحبت کردم، اما متأسفانه به دلیل اینکه اسامی نفرات ارسال شده است دیگر امکان جا به جایی وجود ندارد. از طرفی اعتقاد دارم مسابقات میکس قهرمانی آسیا در مقیاس با مسابقات میکس المپیک توکیو از اهمیت چندانی برخوردار نیست و تصمیم گرفتیم فشار الکی به پای خود وارد نکنم و اوج هدف ما مسابقات المپیک باشد.

ملی پوش تکواندو ایران در مورد بدشانسی های دنباله دار خود و تأثیر آن در انگیزه هایش مطرح نمود: آسیب دیدگی برای تمام ورزشکاران حرفه ای است و من با توجه به سالیان سال زحمت در رشته تکواندو به خاطر مسائل و بدشانسی ها به راحتی کنار نخواهم کشید. تا زمانی که به خواسته های خود از ورزش و زندگی دست پیدا نکنم از کوشش دست برنخواهم داشت و امیدوارم خدا نیز یاری کند تا در سالیان آینده بهترین نتایج برای خود و تکواندو ایران کسب کنم.

ناظمی تأکید کرد: عدم حضور در بازی های آسیایی اندونزی، عدم صدور ویزا برای مسابقات جهانی و آسیب دیدگی برای مسابقات قهرمانی آسیا را به حساب حکمت خداوند می گذارم و می دانم قطعاً پشت این اتفاقات حکم خداوند وجود داشته است. در حال حاضر نیز تمام برنامه های خود را برای بازگشت پرقدرت به تکواندو انجام دادم و امیدوارم به حق خود نیز دست پیدا کنم.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22825

به "ناظمی: به خاطر حضور در مسابقات میکس المپیک توکیو زانویم را عمل نکردم، به راحتی کنار نمی کشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظمی: به خاطر حضور در مسابقات میکس المپیک توکیو زانویم را عمل نکردم، به راحتی کنار نمی کشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید