نحوه اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برای آگاهی از میزان حجم باقی مانده اینترنت ایرانسل می توان از کد دستوری 4#*1*555* و برای عملکرد بسته ترکیبی من از کد 5#*5*555* استفاده کرد.

نحوه اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل

خبرنگاران | سرویس تکنولوژی - اگر شما هم از مشترکین ایرانسلی باشید حتما از بسته های اینترنت این اپراتور تلفن همراه استفاده نموده اید. بسته هایی که بایستی آن را مدیریت کرد تا بتوان تا انتها دوره مربوطه از آن استفاده کرد. بنابراین نحوه اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل بر هر مشترک پر مصرف ایرانسلی ضروری است.

شرکت ایرانسل برای راحتی مشترکین خود کد طلایی #555* را قرار داده تا همه افراد بتوانند حساب های خود را مدیریت کنند و اما نحوه اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل چگونه است؟

مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل

(USSD) کد دستوریعملکرد
4#*1*555*اطلاع از به جامانده بسته اینترنت همراه
5#*5*555*بسته ترکیبی من

نکته:

مشاهده باقی مانده اعتبار حجمی تمامی بسته های افزایشی و ترکیبی اینترنت با شماره گیری کد دستوری #10*141* برای مشترکین سیمکارت های اعتباری ممکن می باشد.

مشترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل

(USSD) کد دستوریتلفن گویا (IVR)عملکرد
4#*1*555*-اطلاع از به جامانده بسته اینترنت همراه
1#*555*700-1منوی اطلاعات حساب

کاربران وایمکسی

(USSD) کد دستوریعملکرد

2#*1*707*

باقی مانده بسته افزایشی

توجه:

نکته قابل توجه این است که به وسیله نرم افزار کاربردی ایرانسل من مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری می توانند میزان باقی مانده اعتبار حجمی و زمانی بسته های اینترنت همراه ایرانسل را رویت کنند.

درحال حاضر انتها اعتبار حجمی و یا زمانی بسته های اینترنت همراه به وسیله پیامک به مشترکین سیمکارت های دائمی و اعتباری اطلاع رسانی می گردد. براین اساس، رو به اتمام بودن حجم بسته های اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و چهار، به وسیله پیامک طی دو نوبت به مشترک اطلاع رسانی می گردد.

همچنین کنترل مصرف و شارژ حساب ، تغییر طرح تعرفه ، دریافت و پرداخت صورتحساب ، فعالسازی بسته های افزایشی و ثبت و بازبینی رویدادها از دیگر کارهای سرویس ایرانسل من برای کاربران گوشی هایی با سیستم عامل اندروید ، جاوا و ios قابل استفاده است.

اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل 2، 3 و 4، تعرفه ها و بسته های افزایشی اینترنت همراه، آنالیز قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم های ایرانسل به وسیله نشانی اینترنتی irancell.ir/internet قابل مشاهده است.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: setare.com
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47542

به "نحوه اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید