نسل جدید آی مک با رنگ های متنوع ممکن است فردا رونمایی گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یکی از افشاکنندگان اطلاعات به نام l0vetodream به تازگی مدعی شده است که اپل ممکن است در رویداد Spring Loaded از آی مک با طراحی جدید و در رنگ های متنوع رونمایی کند. همان گونه که می دانید اپل می خواهد این رویداد را در 20 آوریل (31 فروردین) برگزار کند.

نسل جدید آی مک با رنگ های متنوع ممکن است فردا رونمایی گردد

این شخص در توییت منتشر شده لوگوی اپل در نظر گرفته شده برای دعوتنامه رویداد Spring Loaded را در کنار لوگوی قدیمی و رنگارنگ اپل و مدل G3 آی مک با رنگ های متنوع قرار داده است. یکی دیگر از افشاکنندگان اطلاعات به نام Jon Prosser پیش تر مدعی شده بود که اپل می خواهد همانند مدل G3 آی مک، نسل بعدی آی مک را در رنگ های متنوعی عرضه کند.

در کنار استفاده از رنگ های جدید، نشریه بلومبرگ پیش تر مدعی شده بود که اپل طراحی ظاهری آی مک جدید را به طور کامل دگرگون خواهد نمود و نسل بعدی آی مک طراحی ظاهری مشابه نمایشگر Pro Display XDR خواهد داشت. علاوه بر استفاده اپل از نمایشگری با حاشیه های کمتر در این دستگاه، این شرکت حاشیه زیاد موجود در زیر نمایشگر نسل کنونی آی مک را هم حذف خواهد نمود.

برای اطلاع باید بگوییم که اپل از نسل کنونی آی مک در سال 2012 رونمایی کرد و از آن موقع تا به امروز تغییری را در طراحی ظاهری این دستگاه ایجاد ننموده است. دیگر اطلاعات منتشر شده درباره آی مک نشان می دهند که اپل در حال توسعه دو مدل از آی مک برای جایگزین کردن آن ها با مدل های 21.5 و 27 اینچ کنونی است.

L0vetodream به تازگی ادعا دیگری را هم درباره نسل بعدی آی مک مطرح نموده و گفته است که به احتمال زیاد یکی از این مدل های در حال توسعه نمایشگری بزرگتر از 27 اینچ خواهد داشت.

در نهایت باید بگوییم که خبرنگاران مگ هم پخش زنده این مراسم و خبر های مرتبط با آن را پوشش خواهد داد و شما می توانید برای تماشای این مراسم و آگاه شدن از محصولات رونمایی شده این نشریه را فردا ساعت 21:30 دنبال کنید.

منبع: MacRumors

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56813

به "نسل جدید آی مک با رنگ های متنوع ممکن است فردا رونمایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید آی مک با رنگ های متنوع ممکن است فردا رونمایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید