نشست هم اندیشی جامعه واحدهای پذیرایی استان گلستان برگزار گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نشست هم اندیشی جامعه واحدهای پذیرایی استان گلستان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار گردید.

نشست هم اندیشی جامعه واحدهای پذیرایی استان گلستان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، این نشست به منظور هم اندیشی و ارائه پیشنهادها و راه حلهای حل مسائل جامعه واحدهای پذیرایی استان گلستان انجام شد و مدیران و بهره برداران این واحدها مواردی را در مورد مسائل مالیاتی و ارزش اضافه کرده، اخذ تسهیلات، بهسازی و تجهیز واحد ها و ساماندهی واحدهای بدون مجوز مطرح کردند و به بیان انتقادها، مسائل و راه حل های خود برای رونق و توسعه گردشگری پرداختند.

ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این نشست با اشاره به اهمیت صندلی گردشگری گفت: رونق و توسعه صنعت گردشگری نیازمند حضور پر رنگ بخش خصوصی است و این کار به تنهایی از عهده دولت خارج است.

کریمی در ارتباط با مشکل یکی از مدیران واحدهای پذیرایی در مورد واحدهای مجاز به ارائه خدمات در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: برای حل مسائل این حوزه در دیداری که با سردار قاسمی فرماندهی محترم انتظامی استان صورت گرفت مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه ای تهیه و با جمع بندی و اجرایی شدن آن دغدغه های مدیران واحد های پذیرایی در این حوزه برطرف گردد.

کریمی با اشاره به این که ممکن است بعضی از مسائل در این جلسات قابلیت حل و فصل نداشته باشد، گفت: رئیس جامعه واحدهای پذیرایی با جمع بندی این مسائل، آن ها را برای طرح در کمیته برطرف موانع فراوری که تمام دستگاه های اجرایی حضور دارند ، در اختیار اداره کل میراث فرهنگی قرار داده تا با مطرح شدن در این کمیته شاهد برطرف این موانع باشیم.

احمد تجری معاون گردشگری استان گلستان نیز در این نشست با تاکید بر تعامل و ارتباط بیشتر مدیران واحدهای پذیرایی با یکدیگر ، گفت: جلسات فصلی اعضای جامعه واحدهای پذیرایی باید تشکیل گردد تا با هماهنگی معاونت گردشگری و حضور دستگاه های اجرایی مختلف به دغدغه ها و مسائل این حوزه پرداخته گردد.

تجری یادآور شد: معاونت گردشگری استان گلستان در جلسات هم اندیشی جوامع گردشگری ، با دعوت از نمایندگان دستگاه های اجرایی مختلف درصدد تعامل ، هدایت و برطرف مسائل این جوامع است.

او اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون جلسات متعدد جوامع مختلف حوزه گردشگری استان با نمایندگان دستگاه های اجرایی چون شرکت توزیع نیروی برق استان، اداره کل امورمالیاتی استان، اداره نظارت بر اماکن عمومی و... تشکیل و مسائل مبتلا به مدیران و فعالان حوزه گردشگری در این جلسات هم اندیشی مطرح و پیگیری شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12388

به "نشست هم اندیشی جامعه واحدهای پذیرایی استان گلستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی جامعه واحدهای پذیرایی استان گلستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید