نصیری: نداشتن کار و درآمد از دلایل ناکامی من بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، میثم نصیری با بیان اینکه سال خوبی را پشت سر نگذاشت و شرایط خوبی نداشت گفت: به دنبال این هستم تا نتایج گذشته را در جام جهانی 2019 روسیه جبران کنم.

نصیری: نداشتن کار و درآمد از دلایل ناکامی من بود

وی ادامه داد: از مسئولان استان زنجان گلایه دارم. آنها از من حمایت نکردند و این برای من جای سوال است، چراکه اگر کمی از من حمایت می شد، حتماً می توانستم نتایج خوبی را کسب کنم. یکی از دلایل ناکامی های من مسائلی از جمله نداشتن کار و مسائل اقتصادی بود.

نصیری توضیح داد: به دلیل مشکلاتی که داشتم ترجیح دادم در لیگ کشتی حضور پیدا کنم تا کمکی برای زندگی ام باشد. از مسئولان فدراسیون کشتی هم می خواهم که سال جاری لیگ را برگزار نمایند، چراکه تنها منبع درآمد کشتی گیران است.

قهرمان کشتی آزاد آسیا در خصوص شرایط اردویی گفت: پس از جام تختی به اردوی تیم ملی دعوت شدم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. هم اکنون نیز در خدمت تیم ملی زیر 23 سال و علیرضا رضایی هستم تا در جام جهانی کشتی آزاد روسیه به میدان بروم.

وی ادامه داد: در جام تختی از آمادگی کاملی برخوردار نبودم و نتوانستم آنطور که باید نتیجه بگیرم، اما خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و آماده ام که نتایج گذشته را در جام جهانی روسیه جبران کنم.

نصیری در انتها اعلام نمود: از حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی تشکر می کنم که در این برهه از زمان بار سنگین فدراسیون را به دوش کشید و تمامی برنامه ها از جمله اردوها، اعزام ها و مسابقات به خوبی انجام شد. البته مدیریت کشتی بسیار سخت است و باید بزودی در رقابت های جهانی قزاقستان و گزینشی و پس از آن در المپیک 2020 توکیو حضور یابیم. مطمئناً موفقیت در این مسابقات منوط به حمایت جدی مسئولان ورزش کشور از پرافتخارترین ورزش ایران است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5082

به "نصیری: نداشتن کار و درآمد از دلایل ناکامی من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: نداشتن کار و درآمد از دلایل ناکامی من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید