نظری: هیئت مدیره باشگاه از انتقال کمالوند به سایپا بی اطلاع بود، مددی تابعیت مضاعف داشت، صلاحتیش تأیید نمی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد، هیئت مدیره این باشگاه از عزم فراز کمالوند برای حضور در سایپا بی اطلاع بوده است.

نظری: هیئت مدیره باشگاه از انتقال کمالوند به سایپا بی اطلاع بود، مددی تابعیت مضاعف داشت، صلاحتیش تأیید نمی شد

به گزارش خبرنگاران، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری امروز (دوشنبه) خود ضمن بیان این مطلب گفت: جا دارد یکبار دیگر صعود مقتدرانه استقلال را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به طرفداران تبریک بگویم. در ایام لیالی قدر هستیم و ان شاءالله طاعت و عبادت همه مورد قبول درگاه حق باشد. شهادت حضرت علی (ع) را هم تسلیت می گویم. روز کارگر و روز معلم را نیز به همه، به ویژه آنهایی که استقلالی هستند، تبریک گفته و گرامی می داریم. امیدواریم با همین قدرت که در آسیا حضور داشتیم در لیگ هم کار را ادامه دهیم. ما نیز مقدمات کارها را انجام می دهیم تا تیم را به قله پیروزی برسانیم.

وی در خصوص اینکه چرا باشگاه استقلال به نسبت پرسپولیس و دیگر تیم ها برای بحث تغییر زمان بازی ها از نظر واکنش ها عقب است، گفت: اینکه همواره باشگاه از رقیبان عقب است، اینطور نبوده و بیشتر مواقع اوضاع بهتر بوده است. پس از اینکه دوستان در پرسپولیس موضع گرفتند هم مدیررسانه ای و هم باشگاه ما واکنش نشان دادند. ما تابع سازمان لیگ هستیم. البته انتظار داریم که برای بازی های لیگ عدالت برقرار باشد. بازی ها باید مثل نیم فصل اول دنبال شده تا عدالت رعایت گردد. حتماً پیگیر حقوق استقلال هستیم و کوشش می کنیم منافع باشگاه را تأمین کنیم. در نهایت همه تابع سازمان لیگ هستیم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره فشارها برای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم توضیح داد: اصل 44 قانون اساسی دنبال این است که امورات غیردولتی را مردم اداره نمایند. وزارت ورزش هم سعی نموده است استقلال و پرسپولیس را به مردم به واگذار کند و کوشش می نماید باشگاه ها را خصوصی کند. هر چند که اعتقاد دارم کل باشگاه ها باید خصوصی باشند. اگر چه شاید بعضی زیرساخت ها فراهم نباشد، اما می توانیم خصوصی شویم تا مثل دیگر کشورهای جهان کارها انجام گردد. امیدواریم مقدورات خصوصی سازی انجام گردد.

نظری در خصوص اتفاقات سال های گذشته (جدایی بعضی ستاره ها) و اینکه برای حفظ شاکله تیم و استقلال فعلی چه تضمینی می دهند، یادآور شد: ما مدیرانی که اکنون مسئولیت داریم یکبار اول فصل نشان دادیم سابقه منفی که اشاره شد را نداریم. همه دست به دست هم دادیم که شاکله تیم را حفظ کنیم، هر چند که دو عزیز به نام های چشمی و کریمی جدا شدند. بازیکنان خوبی نیم فصل اضافه شدند که خودش نشان می دهد تجربه ما منفی نیست. خودمان هم در کوشش هستیم در بازی با الهلال سربلند خارج شویم. امیدوار هم هستیم بازی در ایران برگزار گردد و کارهای اولیه را در این مورد انجام دادیم. برنامه هایی نیز داریم که داشته های مان را حفظ نموده و حتی اضافه هم بکنیم.

وی در واکنش به این سؤالات که آیا روابط نزدیک احمد مددی با باشگاه سایپا باعث نشد که فراز کمالوند به این تیم برود؟ آیا هیئت مدیره از این انتقال اطلاعی داشت یا نه؟، گفت: واقعیت این است که هیئت مدیره از این انتقال اطلاع نداشت و خودمان هم شوکه شدیم. مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه در فرودگاه به هنگام بازگشت استقلال از جده از کمالوند درباره پیشنهاد سایپا سؤال می نماید که پاسخ کمالوند شفاف نبود و اینگونه برای عبدیان تعبیر می گردد که موضوع خیلی جدی نیست، اما وقتی متوجه می گردد که قرار است به سایپا برود، موضع گیری می نماید. انتظار می رفت که در شرایطی که هیئت مدیره با مددی همکاری نموده است، اینطور نباشد که از این انتقال بی خبر باشد. طبیعتاً برای کمالوند که به او پیشنهادی به عنوان سرمربی مطرح شده است، راضی شدیم و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم، اما باز هم می گویم ما از انتقال او به سایپا اطلاعی نداشتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی قرارداد میلیچ تمدید خواهد شد؟، گفت: پیش از اینکه میلیچ به ایران برگردد با او صحبت کردیم و برای اینکه چه مدت قراردادش تمدید و به چه مبلغی در قراردادش منعقد گردد، توافقات اولیه کردیم. در نهایت میلیچ به ایران برگشت و یک مبلغی از معوقات او پرداخت شد. قرار شد مذاکرات ادامه داشته باشد تا قرارداد منعقد گردد. بعد از اینکه وکیل او وارد مذاکرات شد بخشی از توافقات اولیه را نپذیرفت و موارد جدیدی مطرح نمود. این طرح موضوعات را بعضاً باشگاه پذیرفته و بخشی از آن را هم نپذیرفته است. این مسئله باعث شده است تا مذاکرات طولانی تر گردد. بعد از آن هم به مسابقات آسیایی رفتیم و نشد که مذاکرات ادامه پیدا کند. در حد کلی در عربستان مذاکراتی با او اجرا شده است، اما توافقات نهایی منوط به بازگشت ایران شد و صحبت نهایی را قرار شد در تهران انجام دهیم تا قرارداد منعقد گردد. منافع باشگاه برای ما از هر چیزی مهمتر است. ما توافقاتی با او داشتیم و امیدواریم بتوانیم تمام نقاط اختلاف را حل کنیم. درباره بقیه بازیکنان هم مذاکرات ادامه دارد و قرار است که بعد از بازگشت از عربستان قراردادها تمدید گردد. همه کوشش ما این است با تأمین منافع باشگاه و با نظر کادر فنی قراردادها را تمدید کنیم.

نظری در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال قصد شکایت از صفحات مجازی و حتی خبرنگاران را ندارد، توضیح داد: چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که اگر خبرگزاری یا خبرنگاری به باشگاه استقلال توهین کند ما به وسیله دستگاه قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. برای ما اصلاً فرقی نمی نماید فرد موردنظر چه علاقه رنگی دارد. تعداد قابل توجهی شکایت هم در ماه های گذشته از افراد مختلف توسط باشگاه استقلال اجرا شده است، ولی امیدوارم به شرایطی برسیم که بتوانیم در فضایی صمیمانه صحبت های مان را با یکدیگر مطرح کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین در خصوص اینکه باشگاه استقلال درخواستی برای تعویق بازی های لیگ داشته است، چون مدیرعامل ذوب آهن اعلام نموده در تاریخی به جز هفدهم اردیبهشت مقابل استقلال بازی نخواهند کرد، گفت: ما هیچ درخواستی برای تعویق بازی ها نداشته ایم و اصلاً نمی دانستیم مسابقات قرار است عقب بیفتد. شاید بازی پرسپولیس به خاطر قرنطینه این تیم به تعویق افتاده تا آنها استراحت نمایند، اما درباره درخواست باشگاه ذوب آهن باید بگویم ما تابع تصمیم سازمان لیگ خواهیم بود. اگر آنها تصمیمی بگیرند چاره ای جز بازی کردن نداریم.

نظری در واکنش به طرح این موضوع که آیا مددی تابعیت مضاعف دارد، مطرح کرد: من از خود آقای مددی سؤال کردم که صراحتاً این مسئله را تکذیب کرد. با توجه به قوانین کشوری کسی که سمتی را قبول می نماید در خصوصش استعلاماتی صورت خواهد گرفت و نهادهای نظارتی در این مورد استعلام خواهند کرد. درباره آقای مددی معاون وزارت ورزش استعلامات لازم را گرفته و قطعاً تشریفات در خصوص وی طی شده است، وگرنه صلاحیت مدیرعامل استقلال تأیید نمی شد.

وی درباره دلایل جذب امیرحسین بیات و اینکه این دروازه بان جوان چگونه با تیم راهی عربستان شد آنهم در شرایطی که سه دروازه بان دیگر در اردوی تیم حضور داشتند، اظهار کرد: این بازیکن زمانی به تیم ما اضافه شد که کادر فنی قبلی از استقلال جدا شده و کادر فنی فعلی در حال عقد قرارداد بود. ظاهراً مربی دروازه بان های پیشین تیم روی این بازیکن برای جذب تأکید داشت، هر چند این موضوع را با قاطعیت نمی توانم بگویم. جذب این بازیکن با نظر سیستم اجرایی باشگاه اجرا شده است، اما اینکه چرا استقلال با چهار دروازه بان به عربستان رفت، نظر کادر فنی استقلال بوده است که ما هم از این تصمیم حمایت کردیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خاتمه راجع به شایعاتی که پیرامون دستگیری اسماعیل خلیل زاده مطرح شده است، توضیح داد: اتفاقاً شب گذشته نشستی با ریاست خلیل زاده به صورت آنلاین برگزار کردیم . به نظر می رسد مطرح شدن خبر دستگیری وی خیلی توجیه نداشته باشد. او طی این مدت درگیر بیماری کرونا بوده است و روزهای آخر قرنطینه خود را سپری می نماید.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56419

به "نظری: هیئت مدیره باشگاه از انتقال کمالوند به سایپا بی اطلاع بود، مددی تابعیت مضاعف داشت، صلاحتیش تأیید نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: هیئت مدیره باشگاه از انتقال کمالوند به سایپا بی اطلاع بود، مددی تابعیت مضاعف داشت، صلاحتیش تأیید نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید