هتل ایبیس استایلز وین سیتی ، 3 ستاره

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معرفی هتل ایبیس استایلز وین سیتی | Hotel ibis Styles Wien City

هتلی که امروز آن را مورد آنالیز قرار خواهیم داد، هتل ایبیس استایلز وین سیتی (Hotel ibis Styles Wien City)، مرکز کشور اتریش است. این هتل 3 ستاره در یکی از برترین منطقه ها شهر وین واقع شده است و که دسترسی بسیار خوبی با مرکز شهر دارد. این هتل دارای امکانات بسیار مناسبی است که اقامتی خوب و راحت را برای مسافرینی که در آن اقامت می نمایند، به وجود می آورد. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به کشور اتریش و شهر وین سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید، در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل ایبیس استایلز وین سیتی را تا دیدنی های وین را معرفی و آنالیز نماییم.

هتل ایبیس استایلز وین سیتی ، 3 ستاره

خدمات رفاهی هتل ایبیس استایلز وین سیتی

هتل ایبیس استایلز وین سیتی دارای خدمات پذیرش 24 ساعته است و در هر زمانی که مسافری به این هتل مراجعه نماید، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو نموده بودند را دریافت نماید. مسافران این هتل می توانند در رستوران هتل و در ساعات صبحانه از بوفه آن استفاده نموده و صبحانه ای کامل را میل نمایند. پرسنل هتل همگی به زبان های صربستانی، رومانیایی، ایتالیایی، مجارستانی، کرواسیایی، فرانسوی، اسپانیای، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند و مسافران هتل، می توانند به زبان ها مختلفی با آنان ارتباط برقرار نمایند.

در هتل ایبیس استایلز وین مسافرانی که حیوان خانگی دارند می توانند آن را به همراه خود داشته باشند و از این نظر محدودیتی از سمت این هتل برایشان در نظر گرفته نشده است. از جمله خدمات هتل که می توانید از آن استفاده نمایید این است که در این هتل در صورت نیز می توانید در هنگام رزرو اتاق درخواست اتاقی با گاو صندوق کنید.

اگر در مدت زمان اقامتتان از خودروی شخصی استفاده می کنید باید این نکته را بدانید که هتل دارای پارکینگ اختصاصی است و برای هر روز استفاده از آن، تنها باید روزانه 24 یورو بپردازید. در این هتل، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق ها مسافران امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان را دارند.

برای پذیرش در این هتل ساعت 14 بعد از ظهر و برای خروج باید تا ساعت 12 شب اتاق را تحویل دهید. اگر به همراه خود فرزندتان را می برید باید بدانید که برای بچه ها گروه سنی تا 3 سال رایگان و برای کوکان بالای 3 سال احتیاج به رزرو کردن اتاقی با گنجایش بیشتر است زیرا ظرفیت مساحت اتاق ها محدود است و هم هتل نمی پذیرد. از دیگر خدمات این هتل می توان به نگهداری از چمدان ها، سرویس روزانه خدمات نظافت اتاق ها، اتاق های کنفراس، امکانات ویژه برای گروه های کسب و کار، فکس و فتوکپی و بعلاوه ماشین واکس برای کفش ها اشاره نمود.

در این هتل 3 سالن بزرگ برای کنفرانس بزرگ و 5 اتاق کوچک تر برای جلسات کارگاه های کسب و کار وجود دارد. بعلاوه می توانید از خدماتی دیگر در هتل همانند: سالن تلویزیون، روزنامه صبح، خدمات خشکشویی با هزینه اضافی، جعبه یاری های اولیه و ویلچر برای افراد با محدودیت های حرکتی استفاده نمایند.

در واقع هتل برای افرادی که دچار معلولیت و یا سایر مسائل حرکتی هستند، امکانات ویژه ای تدارک دیده شده است. لابی این هتل در تمامی روز باز است و هر وقت بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید.

امکانات تفریحی هتل ایبیس استایلز وین سیتی

از جمله امکانات تفریحی که در هتل ایبیس استایلز وین سیتی برای مسافرین و مراجعین وجود دارد این است که شما می توانید از استخر و سونای این هتل بهره ببرید البته، بعضی از بازی های دیگر نیز در مجموعه این هتل برای مراجعین موجود است. حتما در دوران اقامتتان در هتل به باغی که در آن وجود دارد، سر بزنید. این هتل دارای یک رستوران است که منویی کامل از غذاهای اروپایی و اتریشی را ارائه می کند. علاوه بر این که این هتل دارای سالن تلویزیون و خانواده است، یک خانه شکلات، شیرینی فروشی، ماشین های اتوماتیک برای فروش اسنک و نوشیدنی در خود دارد.

امکانات اتاق های هتل

این هتل دارای 133 اتاق است که همگی دارای سنسورهای حساس به دود هستند بنابراین در این هتل، 100 درصد استعمال دخانیات و به خصوص سیگار ممنوع است. تمامی اتاق های این هتل دارای دستگاه تصفیه و تنظیم هوا هستند که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند. تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت ماهوره ای، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام و تخت کودک (در صوت احتیاج) را دارا می باشند.

اتاق های هتل

  • اتاق های استاندارد دابل (Standard Double): مقدار این اتاق ها، 15 متر است و دارای امکاناتی همانند:دستگاه قهوه ساز و چایی ساز، گاو صندوق، سشوآر و حوله می باشد.
  • اتاق های توئین روم (Twin Room): این اتاق ها مساحت 20 متری دارند و مزیتشان نسبت به اتاق های دیگر این است که می توانند ویلچر را در خود داشته باشند.
  • اتاق خانواده (Family Room): این اتاق ها از 20 تا 32 متری هستند و در 3 نوع مختلف 4 بزرگسال، 3 بزرگسال با یک کودک و 2 بزرگسال و دو کودک وجود دارند. این اتاق ها دارای تخت کودک و مبل تختواب شو هستند.

فاصله هتل ایبیس استایلز وین سیتی تا جاذبه های وین

  • کاخ سلطنتی هابسبورگ: این کاخ 3.1 کیلومتر دورتر بوده که با 40 دقیقه پیاده روی و 13 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • مدرسه سوارکاری اسپانیایی: این مدرسه 7.2 کیلومتر دورتر بوده که با 44 دقیقه پیاده روی و 18 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای جامع سنت استفان: این کلیسا 3.4 کیلومتر دورتر بوده که با 44 دقیقه پیاده روی و 11 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کاخ شونبرون: این کلیسا 5.8 کیلومتر دورتر بوده که با 46 دقیقه پیاده روی و 13 دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کاخ بلودر: این کاخ 7.2 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین 16 دقیقه برای رسیدن به آن راه است.
  • خانه اپرای وین: این خانه 6.4 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین 14 دقیقه برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای کارل اسکیرچ: این کلیسا 6.8 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین 16 دقیقه برای رسیدن به آن راه است.
  • : این فرودگاه 22.2 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین 24 دقیقه برای رسیدن به آن راه است.

موقعیت هتل ایبیس استایلز وین سیتی

می توانید موقعیت مکانی هتل ایبیس استایلز وین سیتی را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اتریش، وین 1190، خیابان دوبلینگر هاپستراپ 2

Döblinger Hauptstraße 2, 1190 Wien, Austria

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 73506

به "هتل ایبیس استایلز وین سیتی ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایبیس استایلز وین سیتی ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید