والیبال قهرمانی آسیا، پاکستان هم حریف ایران نبود، چین تایپه و کره جنوبی، حریفان بعدی شاگردان عطایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، پاکستان را شکست داد.

والیبال قهرمانی آسیا، پاکستان هم حریف ایران نبود، چین تایپه و کره جنوبی، حریفان بعدی شاگردان عطایی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا که در شهر چیبا کشور ژاپن برگزار می گردد به مصاف تیم ملی پاکستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران در حالی پاکستان را با نتایج 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 15 شکست داد که راهنمایی این تیم بر عهده رحمان محمدی راد، مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران بود.

صابر کاظمی 17 و میلاد عبادی پور 14 امتیاز در این ملاقات برای ایران کسب کردند.

تیم ملی ایران با ثبت این نتیجه به اسم تیم نخست راهی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا شد. هشت تیم برتر مرحله نخست گروهی در مرحله دوم در قالب 2 گروه 4 تیمی در روزهای پنج شنبه 25 و آدینه 26 شهریور به مصاف هم می فرایند و رقابت 8 تیم پایین جدول هم به همین شکل ادامه پیدا خواهد نمود.

بدین ترتیب ملی پوشان کشورمان در مرحله دوم با تیم های پاکستان، چین تایپه و کره جنوبی در گروه F رقابت خواهند کرد و تیم ملی والیبال ایران در این مرحله از رقابت ها دو مسابقه خواهد داشت که به ترتیب به مصاف تیم های اول و دوم گروه D خواهد رفت.

در حال حاضر چین تایپه و کره جنوبی با دو برد و 6 امتیاز در رتبه های اول و دوم گروه D قرار دارند و نتیجه مسابقه امروز دو تیم، صدرنشین این گروه را قطعی خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63941

به "والیبال قهرمانی آسیا، پاکستان هم حریف ایران نبود، چین تایپه و کره جنوبی، حریفان بعدی شاگردان عطایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال قهرمانی آسیا، پاکستان هم حریف ایران نبود، چین تایپه و کره جنوبی، حریفان بعدی شاگردان عطایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید