واکنش مشاور رئیس جمهوری به ادعایی درباره گاندو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشاور رئیس جمهوری به دنبال طرح بعضی ادعاها درباره فشار گسترده بر صداوسیما جهت جلوگیری از پخش مجموعه تلویزیونی گاندو، خواهان شفافیت درباره علت توقف پخش این مجموعه تلویزیونی شد و اظهار کرد: صریح باشید و بازی نکنید؛ بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ در باره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده است.

واکنش مشاور رئیس جمهوری به ادعایی درباره گاندو

به گزارش خبرنگاران، حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در واکنش به طرح ادعایی از سوی بعضی رسانه ها درباره فشارهای گسترده بر صداوسیما جهت جلوگیری از پخش مجموعه تلویزیونی گاندو در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

صریح باشید و بازی نکنید؛

بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ در باره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده است.

آیا صدا و سیما اساسا نقشی در فراوری یا پخش این سریال داشته است؟

به گزارش خبرنگاران، گاندو مجموعه ای تلویزیونی و از محصولات مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است که به بیان روایت هایی از بعضی پفراینده های امنیتی کشور می پردازد. فصل نخست این مجموعه در سال 1398 با موضوع پفراینده جیسون رضاییان از شبکه سوم سیما پخش شد.

پخش فصل دوم این مجموعه تلویزیونی نیز همزمان با نوروز 1400 شروع شده است؛ فرایند داستان این فصل که روایتی است از ایام مذاکرات هسته ای ایران 1+5، با انتقاداتی از سوی دولت همراه شده است.

شامگاه آدینه قسمت سیزدهم این مجموعه در میانه پخش، برای مدتی بیشتر از زمان معمول پخش تبلیغات بازرگانی متوقف شد؛ بعضی رسانه ها مدعی شدند که علت این توقف در پخش، فشارهای گسترده به صداوسیما بوده است.

بعضی رسانه ها از توقف پخش این مجموعه تلویزیونی و از سرگیری آن پس از سرانجام انتخابات ریاست جمهوری خبر دادند.

سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد 1400 برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54532

به "واکنش مشاور رئیس جمهوری به ادعایی درباره گاندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مشاور رئیس جمهوری به ادعایی درباره گاندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید