پاسخ شاهین طبع درباره غیبت ارسلان و بدون تماشاگر بودن بازی با اردن

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از بازی اول محبت آمیز تیمش برابر اردن درباره این مسابقه و بعضی حواشی دیگر پیرامون تیم ملی شرح داد.

پاسخ شاهین طبع درباره غیبت ارسلان و بدون تماشاگر بودن بازی با اردن

سرمربی تیم ملی بسکتبال می گوید کوشش ما این است که در این مقطع و در صورت صعود به جام جهانی تیم خوبی داشته باشیم و حتما باید توجه ویژه ای به تیم های پایه صورت بگیرد و جوانان به مرور زمان به تیم تزریق شوند.

مهران شاهین طبع ابتدا در خصوص برگزاری اولین بازی محبت آمیز با اردن گفت: ما دو ترکیب را برای این دو بازی در نظر گرفتیم. روز گذشته با 13 بازیکن بازی کردیم و پنجشنبه هم با 12 بازیکن به دیدار اردن خواهیم رفت. بازیکنان را به دو دسته تقسیم کردیم. بازیکنانی که دیروز حضور نداشتند پنجشنبه بازی می نمایند اما در مجموع 7-8 بازیکن در دو تیم مشترک است.

او در پاسخ به این سؤال که بازیکنانی مانند حامد حدادی، صمد نیکخواه و ارسلان کاظمی در اردو نیستند و از بازیکنانی که جدید آمده اند چه توقعی دارید نیز گفت: هر مقطعی شرایط خاصی دارد و ما باید برای تیم های ملی پشتوانه سازی کنیم. تعیینا در برخی مقاطع استعدادی که احتیاج باشد کم است و تیم ملی با یک نوسان هایی روبرو می گردد مانند همه تیم های جهان. کوشش ما این است که در این مقطع و در صورت صعود به جام جهانی تیم خوبی داشته باشیم و حتما باید توجه ویژه ای به تیم های پایه صورت بگیرد و جوانان به مرور زمان به تیم ملی تزریق شوند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال به وضعیت اردن نیز اشاره نمود: اردن به غیر از دو بازیکنش همه نفراتش حضور داشتند. آنها یک بازیکن تبعه آمریکا دارند که در کره جنوبی بازی می نماید و قرار بوده به بازی دوم برسند اما تاکنون به ایران نیامده است. یک بازیکن اردنی ترکیه ای هم دارند که در فنرباغچه بازی می نماید اما به خاطر حضور یورولیگ نمی تواند این تیم را همراهی کند.

شاهین طبع ادامه داد: در مجموع تیم اردن تیم با تجربه و بسکتبال بلد است و روز گذشته ما را تحت فشار قرار دادند اما بچه ها از شرایط بهتر استفاده نموده و برنده شدند. نتیجه در بازی های محبت آمیز خیلی برای ما مهم نیست بلکه می خواهیم قبل از پنجره ششم انتخابی جام جهانی بازی تدارکاتی خوبی داشته باشیم.

  • حفظ منافع ملی!

    او در خصوص اینکه چرا تماشاگران نمی توانند این بازی را از نزدیک ببینند و اینکه آیا این اتفاق خواسته شما بوده یا اردنی ها نیز شرح داد. شرحی که البته خیلی واضح نبود و تعیین نشد برگزار شدن بازی پشت درب های بسته تصمیم او بوده یا تیم اردن. شاهین طبع گفت: به هر حال قبل از هر بازی هماهنگی هایی بین کادر فنی و سرپرستی دو تیم اجرا شده وتصمیماتی اتخاذ می گردد. در خصوص بازی روز پنجشنبه هم هنوز در جریان نیستم که تماشاگر باشد یا نه و امیدوارم حداقل رسانه ها و مربیان بتوانند به سالن بیایند. در مجموع اگر تصمیمی گرفته می گردد به خاطر منافع تیم ملی است نه چیز دیگر.

    4، 230

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4531

به "پاسخ شاهین طبع درباره غیبت ارسلان و بدون تماشاگر بودن بازی با اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ شاهین طبع درباره غیبت ارسلان و بدون تماشاگر بودن بازی با اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید