پروژه مجتمع اقامتی، رفاهی و گردشگری شهرستان بویراحمدکلنگ زنی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر شنبه در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: این مجتمع با اعتبار 150 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

پروژه مجتمع اقامتی، رفاهی و گردشگری شهرستان بویراحمدکلنگ زنی شد

جعفر گوهرگانی اضافه کرد: بخش گردشگری استان ظرفیتهای بسیاری برای سرمایه گذاری دارد و کوشش برای جذب سرمایه گذار در این بخش توسعه گردشگری را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان درآمدزا و نتیجه بخش است و سرمایه گذاران با دریافت تسهیلات ارزان قیمت می توانند درآمدزایی نمایند.

گوهرگانی درآمدزایی، ایجاد زیرساخت رفاهی و اشتغالزایی برای مردم استان را از مزایای سرمایه گذاری در این بخش عنوان نمود و گفـت: ایجاد جاذبه های بصری و تنوع در ساخت مجتمع های تفریحی، گردشگری و اقامتی ظرفیت جذب مسافر را افزایش داده و سبب رونق سرمایه گذاری می گردد.

وی توضیح داد: سرعت بخشی به طرحهای گردشگری یک ضرورت اساسی است و میراث فرهنگی به عنوان دستگاه متولی و ناظر بر این پروژه ها باید به تکمیل طرحهای گردشگری سرعت بخشد.

به گزارش خبرنگاران، طرح اقتصادی مجتمع اقامتی، رفاهی و گردشگری عدالت خواه با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1605

به "پروژه مجتمع اقامتی، رفاهی و گردشگری شهرستان بویراحمدکلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه مجتمع اقامتی، رفاهی و گردشگری شهرستان بویراحمدکلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید