پیرلو: یوونتوس آماده ریسک پذیری است، مطمئنم دوباره به اوج برمی گردیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود تساوی ناامید کننده شاگردانش در خانه کروتونه با خوشبینی درباره آینده تیمش صحبت کرد.

پیرلو: یوونتوس آماده ریسک پذیری است، مطمئنم دوباره به اوج برمی گردیم

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو پس از تساوی یک - یک شب گذشته (شنبه) یوونتوس در خانه کروتونه در هفته چهارم سری A که در آن بانوی پیر با اخراج فدریکو کیه زا 10 نفره بازی را به خاتمه رساند به شبکه DAZN گفت: متأسفانه ما در دو بازی اخیرمان به خاطر اشتباهات خودمان 10 نفره شدیم اما تیم ما تیمی جوانی است و باید کار کند تا تجربه به دست آورد و با توجه به وجود کلی بازیکن ملی پوش در تیم مان که در ایام بازی های ملی نتوانستند کنار ما بمانند و تمرین نمایند، این هدف برای ما محقق نشده است.

وی تاکید نمود: بازیکنان جوان به وسیله حضور در بازی هاست که تجربه کسب می نمایند و خب ممکن است پیش آید که آنها در فرایند یادگیری شان مرتکب اشتباهات ساده لوحانه هم بشوند. ما تیمی با کیفیت ساخته ایم اما این تیم هنوز کلی کار و برای پیشرفت به زمان نیاز دارد. بازیکنان به وسیله اشتباه کردن است که چیزهای مختلف را می آموزند و متأسفانه این بدان معنا هم است که در بازی های ابتدای فصل باید ریسک کرد.

با توجه به غیبت کریستیانو رونالدو به دلیل ابتلا به کرونا و نبود وستون مک کنی، الکس ساندرو، آرون رکزی و پائولو دیبالا، کیه زا که به تازگی به یوونتوسی ها ملحق شده است، در ترکیب اصلی نهاده شد و اولین بازی اش را برای این تیم انجام داد.

پیرلو با اشاره به این موضوع اضافه نمود: ما زمان کمی برای تمرین کردن داشته ایم. در واقع اولین جلسه تمرین گروهی بازیکنان مان روز قبل از بازی بود. ما بازیکنانی مانند کیه زا و موراتا را داریم که می توانند به فضاهای خالی حمله نمایند. به همین دلیل برنامه بازی مان این بود که فضاهای خالی میان خطوط حریف را پیدا کنیم و گلی هم که زدیم به همین شیوه ساخته شد. هنگام پرس کردن حریف مرتکب اشتباهاتی شدیم اما همانطور که گفتم از این اتفاقات رخ می دهد ضمن اینکه تیم ما هنوز کاملاً راه نیفتاده است. ما در تنها جلسه تمرینی مان قبل از این بازی تنها نیم ساعت روی حرکات تاکتیکی مان کار کردیم پس مطمئن باشید که شرایط تیم مان پیشرفت خواهد نمود.

پیرلو در خاتمه گفت: فصل که آغاز شد می دانستیم که کلی تیم که سال جاری سرمایه گذاری های هنگفتی انجام داده اند مدعی کسب قهرمانی هستند. کورس قهرمانی سال جاری یک نبرد واقعی است. ما هم قدم به قدم پیش می رویم. تا این مقطع چند امتیازی را از دست داده ایم اما من مطمئن که یوونتوس دوباره به اوج برمی شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42828

به "پیرلو: یوونتوس آماده ریسک پذیری است، مطمئنم دوباره به اوج برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: یوونتوس آماده ریسک پذیری است، مطمئنم دوباره به اوج برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید