پیروانی: برای رسیدن به یک هدف عظیم پرسپولیس را قرنطینه کردیم، نزدیک نشدن به تیم عظیمترین یاری به ماست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای رسیدن به یک هدف عظیم تیم را قرنطینه نموده ایم و به همین دلیل از پذیرفتن افراد خارج از تیم در اردو معذوریم.

پیروانی: برای رسیدن به یک هدف عظیم پرسپولیس را قرنطینه کردیم، نزدیک نشدن به تیم عظیمترین یاری به ماست

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با اشاره به ایجاد محدودیت های بیشتر در اردوی سرخپوشان تهران قبل از حضور در فینال آسیا 2020 گفت: هواداران، عزیز و نورچشم ما هستند ولی بدانند به خاطر هدف عظیمی که در پیش داریم، باید دست به دست هم دهیم و کارهای زیادی انجام گردد تا بتوانیم اتفاقات عظیمی رقم بزنیم.

وی ادامه داد: به خاطر مسئولیت سنگینی که نسبت به هواداران و مردم بر دوش مان احساس می کنیم، حتی بازیکنان را از خانواده های شان دور نموده ایم تا وارد قرنطینه شوند. به این دلیل و مسائلی که هواداران مان و رسانه ها به خوبی اطلاع دارند، از پذیرفتن هواداران عزیز، دوستان، آشنایان، بستگان، نمایندگان اصحاب رسانه، افراد خارج از تیم و کاروان اعزامی در محل تمرین، اردو و هتل تیم معذور هستیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه هواداران این عذر را بپذیرند، تاکید نمود: در این زمینه چاره دیگری نداریم. بعضی مهره های مهم را به دلایل مختلف از جمله محرومیت در اختیار نداریم و باید تا حد امکان سایر نفرات را حفظ کنیم. از سوی دیگر کشور قطر و کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین سخت گیرانه ای دارند. این اقدامات باشگاه پرسپولیس به خاطر هدف عظیمی است که پیش روی خود می بینیم.

پیروانی ضمن اطمینان خاطر دادن به هواداران که بهترین اقدامات ممکن اجرایی خواهد شد، افزود: تیم ما هم اکنون در قرنطینه به سر می برد. منِ افشین پیروانی هم به عنوان نماینده پرسپولیسی ها در تیم، تمام کوشش خودش را می کنم تا هیچ آسیبی به اعضای تیم و مجموعه عظیم پرسپولیس وارد نگردد و برای این منظور افراد متخصص به صورت مداوم در بخش های مختلف باشگاه و تیم هم در کوشش هستند.

وی اضافه نمود: امیدوارم همه عزیزانی که قلب شان برای پرسپولیس و ایران می تپد، با درک این شرایط یاری نمایند هیچ مسئله ای برای پرسپولیس حادث نگردد. نزدیک نشدن به تیم و اعضای آن، عظیمترین یاری به پرسپولیس است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره انتشار تصاویر بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی همراه هوادارانی که پروتکل ها را رعایت نمی نمایند، گفت: تصاویری که در شبکه های مجازی درباره عکس دریافت با بازیکنان منتشر می گردد، مربوط به گذشته است. بازیکنان در حال حاضر در قرنطینه هستند و نسبت به این مسایل نیز توجیه شده اند. ما با رعایت اصول امنیتی و بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا، کارها را پیش می بریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46892

به "پیروانی: برای رسیدن به یک هدف عظیم پرسپولیس را قرنطینه کردیم، نزدیک نشدن به تیم عظیمترین یاری به ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: برای رسیدن به یک هدف عظیم پرسپولیس را قرنطینه کردیم، نزدیک نشدن به تیم عظیمترین یاری به ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید