چگونه مستر کارت تهیه کنیم؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، راهنمای خرید مستر کارت

یکی از دغدغه های افراد برای مبادلات اقتصادی با کشورهای خارجی تبدیل ارز است، این موضوع چه برای کسانی که می خواهند سفر نمایند و چه برای کسانی که در داخل کشور هستند و احتیاج به تبادل ارزی دارند نیز وجود دارد. بسیاری از مسافران هستند که بلیط هواپیما و هتل خودشان را رزرو نموده اند اما بنابه دلایلی پول نقد کشور مقصد را تهیه ننموده اند، از همین رو نه پول کشور را می توانند به این راحتی ها در کشور مقصد به دلار تبدیل نمایند و نه کارت های اعتبار ما در آن مقاصد آنچنان می توانند جوابگوی احتیاج مسافران باشد؛ با تمامی این شرایط احتیاج به یک مستر کارت به شدت حس می گردد. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره چگونگی خرید مستر کارت خدمتتان اطلاعات کافی را به شما بدهیم. در صورتی که شما عزیزان اطلاعات جامع تری را در خصوص این موضوع می دانید ممنون می شویم با ما در میان بگذارید.

چگونه مستر کارت تهیه کنیم؟

همانطور که در بالا گفتیم خرید ارز و تبدیل ارز در کشوری که مسافران به آن سفر می نمایند یکی از دغدغه هایی است که با آن درگیر هستند و همینطور خطرات حمل پول نقد در سفر هم خود یکی از مواردی است که جز مصائب سفر به شمار می فرایند. از همین رو با خرید مستر کارت بیش از نیمی از مواردی که گفته شد برایتان حل می گردد. اما سوال اینجاست که خرید مستر کارت چگونه است؟

آنچنان راه سختی در انتظار شما برای خرید مستر کارت وجود ندارد و شما به راحتی می توانید با داشتن یک کارت عضو شتاب و پاسپورتتان اقدام به خرید مستر کارت بنمایید. جالب است بدانید که موجودی داخل مستر کارت تراول به دلار است، اما نگران خرج و مخارج خود در کشورهایی که واحد پولی آن ها دلار نیست، نباشید. مستر کارت به صورت اتوماتیک واحدهای ارزی را به هم تبدیل می نماید. پس هر جای دنیا که باشید، فقط کافی است دنبال یک دستگاه متصل به سیستم مستر کارت بگردید. از همین رو بهتر است قبل از این که برای خرید مستر کارت اقدام نمایید کمی با مزایای آن و همینطور تفاوت آن با دیگر کارت های اعتباری آشنا شوید.

مزایای خرید مستر کارت در سفرهای خارجی

برای این که مزایای خرید مستر کارت را به شما بگوییم باید شما را در موقعیت های احتیاج شدید به آن دارید قرار بدهیم. شما تصور کنید که در حال گشت و گذار در سایت های خرید بلیط هواپیما آنلاین یا رزو هتل در شهر مقصدتان هستید و ناگهان متوجه تخفیف ویژه ای می شوید که آن ها بروی محصولات خود گذاشته اند در این صورت شما برای اینکه بتوانید آن بلیط هواپیما یا هتل را تهیه کنید می بایست که یک مستر کارت داشته باشید. به غیر از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل موارد دیگری هم هستند که شما در آن شرایط احتیاج به خرید مستر کارت دارید، مثلا شما چمدان سفرتان را بسته اید و می خواهید به شهر مقصد بروید اما فراموش نموده اید که پول مورد نظرتان را به ارز تبدیل کنید و همراه خودتان ببرید در این صورت باز هم خرید مستر کارت شما را آسوده خاطر برای سفر می نماید. اگر به پول بیشتری از موجودی کارت خود احتیاج دارید، تنها کافی است وارد پنل کاربری خود در سایت نیک پرداخت (nikpardakht.com) شوید و مستر کارت را هر چقدر که دوست دارید شارژ کنید. نگران نباشید، در سفر پول کم نمی آورید. شما می توانید هر لحظه که بخواهید مستر کارت خود را شارژ کنید.

چگونه ویزا کارت بگیریم؟

برای تهیه ویزا کارت و مستر کارت و خدمات الکترونیک بانکی مستقر در بستر آن می بایست که بدانید 2 راه پیش روی شماست که یکی از آن ها مراجعه به بانک های خصوصی کشور است که با توجه به شرایط نسبتا سختی که پیش روی شما قرار می دهند خیلی پیش می آیند همه بتوانند با آن کنار بیایند، که یکی از آن ها سرمایه سپرده گذاری کلان 50 میلیونی است و دیگری مراجعه به شرکت های خصوصی که این خدمات را ارائه می دهند می باشند. این شرکت ها به دو صورت اقدام به ارائه مستر کارت به شما می نمایند به این صورت که گاه در اینترنت آگهی می دهند و گاه غرفه رسمی در بعضی مراکز بزرگ خرید تهران دایر می نمایند و کارمندان شیک پوششان خدمات صدور این کارت ها را به شهفرایندان ارائه می نمایند. تفاوت میان این دو روش عرضه نیز کارمزد های آنهاست. به طوری که افتتاح کارت به وسیله شرکت های علنی بسیار گران تر است. در هر حال شرکت های خصوصی برای صدور این کارت ها از شعب مسترکارت و ویزاکارت در کشورهای نزدیک ایران مانند عمان، امارات، گرجستان، ارمنستان یا کشورهای اروپای شرقی چون بلغارستان و لهستان استفاده می نمایند.

به منظور خرید مستر کارت می باید فرم مورد نظر شرکت های مربوط به ارائه این کارت های اعتباری را پر کنید و به همراه یک کپی کارت ملی و پاسپورت و هزینه های مربوط به مراکز مربوطه تحویل دهید. اگر تقاضای دریافت ویزاکارت و مسترکارت مجازی دارید بدون تردید همان لحظه می توانید اعتبار را دریافت و خرید خودتان را انجام دهید، اما اگر کارت فیزیکی درخواست نموده اید باید از 15 تا 45 روزکاری منتظر بمانید.

یکی از شرکت هایی می توانید برای خرید مستر کارت مسافرتی یا مجازی به آن مراجعه نمایید نیک پرداخت است.

تفاوت کارت مجازی با مسترکارت تراول چیست؟

  • همانطور که از نام این کارت ها تعیین است، کارت مجازی ماهیت فیزیکی ندارد و تنهای تعیینات روی کارت برای شما ایمیل می گردد، این کارت در معاملات اینترنتی یا معاملاتی که به وسیله فکس یا تلفن انجام می پذیرد کاربرد دارد. مزیت این کارت در عدم دریافت کارمزد به ازای هر خرید که انجام می دهید است و از نظر امنیتی عدم امکان شارژ کارت شما بیش از مبلغ درون کارت وجود ندارد.
  • برای استفاده از این کارت ها در دستگاه های خودپرداز سراسر دنیا توجه داشته باشید که لوگوی master card یا visa کارت را داشته باشند و سپس اقدام به دریافت پول نقد از آن دستگاه ها بنمایید.
  • مستر کارت تا سقف 5000 دلار در روز امکان شارژ دارد بنابراین اگر در سفر بودید احتیاج به پول داشتید احتیاجی نیست که بخواهید خودتان را به این در و آن در بزنید و دنبال صرافی باشید، تنها کافی به پنل مدیریتی شرکتی که از آن کارت را تهیه نموده اید بروید و کارت خودتان را شارژ نمایید.
  • اگر شما از جایی خرید نموده باشید و به هر دلیلی مثل انصراف از خرید و عدم توافق با سایت فروشنده، بخواهید مبلغ خود را پس بگیرید، مستر کارت تراول پلاس این قابلیت را دارد.
  • کارت مجازی دارای اعتبار 3 ماهه از تاریخ خرید است و امکان انتقال به جای مانده موجودی در صورت فرا رسیدن تاریخ انقضاء کارت را دارد.
  • اگر قصد خرید مستر کارت مجازی را دارید، بهتر است بدانید که این کارت ها با حداقل موجودی 25 دلار صادر می شوند و نمی توان بیش از 500 دلار آن ها را شارژ کرد.
  • با داشتن کارت مجازی شما امکان خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، وریفای حساب های الکترونیکی مانند پی پال و خرید خدمات هاست دارید که تمام این کارها را می توانید با مسترکارت خودتان هم انجام دهید اما خوب داشتن مسترکارت هزینه مالیات را هم به همراه دارد که کارت های مجازی آن را ندارند.

توجه! برای استفاده از کارت های مجازی شما می بایست که از فیلترشکن بهره ببرید تا بدلیل تحریم های اعمالی از سوی آمریکا بر ایران تعیین نگردد که آی پی وارد شده مربوط به ایران است. این در حالی است که این قوانین برای کارت های فیزیکی وجود ندارد و کاربری آن ها همچون کارت های اعتباری ایران است که می توان هم از پایانه های فروش و هم به وسیله اینترنت انجام دهید.

برای تهیه مستر کارت به غیر از شرکت نیک پرداخت، شرکت های دیگری نظیر payment24 ،visaonline24 ،asancard و irancard24 و یا سایر عرضه نماینده های فعالی که در ایران حضور دارند اقدام نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 75281

به "چگونه مستر کارت تهیه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه مستر کارت تهیه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید