چین و روسیه با غنی سازی اورانیوم در ایران موافق هستند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران:یک دیپلمات ارشد وزرات امور خارجه کشورمان تاکید نمود چین و روسیه خواهان کاهش تنش های ایران و غرب بوده و با غنی سازی اورانیوم در ایران موافق هستند.

چین و روسیه با غنی سازی اورانیوم در ایران موافق هستند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک دیپلمات ارشد وزرات امور خارجه تاکید نمود چین و روسیه خواهان کاهش تنش های ایران و غرب بوده و با غنی سازی اورانیوم در ایران موافق هستند.

این دیپلمات کشورمان اضافه کرد:کشورهای روسیه و چین قطعا مایل نیستند موضوع هسته ای ایران موجب افزایش تنش ها در منطقه گردد.

وی توضیح داد این دو قدرت جهانی روابط گسترده ای با ایران دارند و خواهان آن هستند که تنش ایران با غرب کم شده و مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 به موفقیت منجر گردد.

به اعتقاد این دیپلمات ارشد هر دو کشور روسیه و چین روابط گسترده ای در زمینه های مختلف با ایران دارند و در حوزه های منطقه ای نیز دیدگاه های مشترکی دارند.

خاطرنشان می گردد سخنگوی وزارت خارجه چین امروز(چهارشنبه 15 آبان) گفت پکن به نقش سازنده خود برای یافتن راهی صلح آمیز برای حل موضوع هسته ای ایران در مذاکرات این کشور با قدرت های جهانی ادامه خواهد داد.

وی اضافه کرد: چین امیدوار است که تمام طرف ها بتوانند درباره اصل پیشرفت مرحله به مرحله و متقابل، مدیریت مذاکرات به شیوه عملی، اتخاذ اقدامات سازنده، پیشرفت در گفت وگوها و ایجاد شرایطی برای حل بلندمدت و جامع موضوع هسته ای ایران به توافق دست یابند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13215

به "چین و روسیه با غنی سازی اورانیوم در ایران موافق هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین و روسیه با غنی سازی اورانیوم در ایران موافق هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید