کاراته قهرمانی آسیا، کاروان پرتعداد ایران قهرمان تمامی رده های سنی شد، نزول مدالی در رده های پایه و سقوط 2 پله ای در بزرگسالان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در خاتمه رقابت های کاراته قهرمانی آسیا ایران در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان قهرمان شد، اما به لحاظ مدالی اُفتی چشمگیر داشت.

کاراته قهرمانی آسیا، کاروان پرتعداد ایران قهرمان تمامی رده های سنی شد، نزول مدالی در رده های پایه و سقوط 2 پله ای در بزرگسالان

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2021 در رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان طی روزهای 27 آذر ماه تا اول دی ماه امسال برگزار گردید.

در سرانجام مسابقات کاروان پرتعداد ایران پیروز شد با کسب 14 مدال طلا، 10 نقره و 15 برنز و مجموع 39 مدال بالاتر از کشور میزبان عنوان قهرمانی را کسب کند. تیم های قزاقستان و ژاپن نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این در حالی است تیم های رده های پایه کشورمان در آخرین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا (2017 قزاقستان) پیروز به کسب 16 مدال طلا، هشت نقره و هشت برنز شده بودند، اما در قزاقستان در غیاب کشور ژاپن تنها 13 مدال طلا، پنج نقره و هشت برنز کسب کردند.

در بخش بزرگسالان نیز کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 ازبکستان با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و چهار برنز بعد از کشور ژاپن نایب قهرمان شده بود، اما در این دوره کاراته ایران با نزولی چشمگیر با کسب یک مدال طلا، پنج مدال نقره و هفت مدال برنز پایین تر از کشورهای ژاپن، قزاقستان و ویتنام در جایگاه چهارم نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 69800

به "کاراته قهرمانی آسیا، کاروان پرتعداد ایران قهرمان تمامی رده های سنی شد، نزول مدالی در رده های پایه و سقوط 2 پله ای در بزرگسالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی آسیا، کاروان پرتعداد ایران قهرمان تمامی رده های سنی شد، نزول مدالی در رده های پایه و سقوط 2 پله ای در بزرگسالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید