کاریکاتور، چهار جام برای چهار وداع

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در خاتمه فصل فوتبال در فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس، برای چهار بازیکن سرشناس این کشورها که در آستانه جدایی از تیم هایشان هستند، شبی به یاد ماندنی رقم خورد.

کاریکاتور، چهار جام برای چهار وداع

به گزارش خبرنگاران، شنبه شب پرونده فوتبال باشگاهی فصل 16-2015 در چهار کشور از پنج کشوری که نمایندگانشان در فوتبال اروپا حرفی برای گفتن دارند، بسته شد.

در آلمان مردان پپ گواردیولایی که این فصل برای سومین فصل متوالی با بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شدند، با شکست دوباره دورتموند در فینال جام حذفی، قهرمان جام حذفی شدند و دومین دوگانه قهرمانی شان را با مربی اسپانیایی شان کسب کردند. به این ترتیب گواردیولا با کسب هفتمین جامش با بایرن مونیخ راهی انگلیس شد تا هدایت منچسترسیتی را برعهده بگیرد.

در همین حال لوئیز فن خال، سرمربی منچستریونایتد هم با فتح جام حذفی انگلیس در ومبلی، خودش را برای ترک اولدترافورد و خالی کردن نیمکت شیاطین سرخ برای ورود ژوزه مورینیو آماده کرد.

در ایتالیا هم آلوارو موراتا که تا بازگشت به رئال مادرید فاصله زیادی ندارد، در دیداری که می تواند آخرین بازی اش برای بانوی پیر باشد، گلی زد که منجر به پیروزی یک بر صفر این تیم برابر میلان در فینال جام حذفی ایتالیا و قهرمانی اش شد.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن هم که پیش از این گفته بود در پایان فصل PSG را ترک می کند در آخرین بازی اش برای قهرمان فرانسه دو گل زد تا این تیم مارسی را 4 بر 2 شکست دهد و قهرمان جام حذفی فرانسه شود.

همه این اتفاقات سوژه کاریکاتور جدید عمر مؤمنی، کاریکاتوریست سایت گل بوده است که آن را در زیر مشاهده می کنید:

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19894

به "کاریکاتور، چهار جام برای چهار وداع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاریکاتور، چهار جام برای چهار وداع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید