کاهش هزینه های بازاریابی با استفاده از نرم افزار آوا در دانش پژوهان عالی قاپو رقم خورد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگر مدیریت ارتباط با مشتری به درستی وبا موفقیت پیاده سازی ومدیریت گردد سبب دگرگونی تمامی بخش های یک شرکت یا سازمان خواهد شد که با مشتری ارتباط مستقیم دارند و در نهایت آینده و سرنوشت شرکت یا سازمان را دچار دگرگونی و تحول اساسی خواهد نمود. مدیریت ارتباط با مشتری فلسفه ای در کسب وکار است که دورنمای سازمانی را در تجارت با مشتریان ارائه می نماید به تعبیر دیگر به همه فرایندها و فناوری هایی اطلاق می گردد که سازمان برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ وخدمت به مشتری به کار می گیرد.

کاهش هزینه های بازاریابی با استفاده از نرم افزار آوا در دانش پژوهان عالی قاپو رقم خورد

استراتژی مشتری محور:

سامانه بازاریابی وفروش تلفنی آوا یک استراتژی مشتری محور است که با ارزشترین دارایی یک تجارت که همانا مشتریان آن است،سروکار دارد و به تمامی فرایند های تجاری مربوط به مشتری رسیدگی می نماید، هم برای شرکت و هم برای مشتری ارزش زایی می نماید.

تاییدیه ها:

این سامانه با زبان برنامه نویسی روز جهان نوشته شده و گواهی تایید فنی نرم افزار از امور زیر ساخت وخدمات ارتباطات واطلاعات وپروانه انتشار از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اخذ کرده است. سامانه آوا با در اختیار داشتن قابلیت های بسیار گسترده از جمله امکان ثبت اطلاعات مشتریان و اطلاعات پرونده ها، ثبت تماس ها و ارتباطات و بررسی آنها باعث کاهش هزینه و افزایش سهم بازار می گردد.

چرا سامانه بازاریابی و فروش تلفنی آوا؟

کسب و کار نوین مشتری را مهمترین عامل رکود یا شکوفایی شرایط مالی هر واحد تجاری می داند و استفاده از فناوری های روز برای افزایش فروش محصولات و کسب رضایت مشتریان باعث مرتفع نمودن صندلی واحدهای تجاری در رقابت می گردد. در این رقابت با افزایش تعداد مشتریان و درخواست های خرید، عدم مدیریت زمان، فراموشی مکالمات، عدم پیگیری و تحلیل درخواست ها موجب از دست رفتن نیمی از فروش بالقوه یک شرکت خواهد شد. از این رو همیشه وجود یک سامانه فروش و بازاریابی هوشمند دغدغه مدیران آینده نگر و با تجربه است.

سرعت بسیار بالای دسترسی به اطلاعات، کاهش هزینه نیروی انسانی، افزایش سهم بازار، کاهش خطوط از بین رفتن اطلاعات مشتریان با عوض شدن افراد، دسترسی آسان در هر مکان، سطوح امنیتی طبقه بندی شده، تحلیل های گرافیکی، قابلیت انعطاف و سفارشی کردن از جمله مزایای استفاده از این سامانه ارزشمند می باشد.

این سامانه افزایش رضایتمندی مشتریان و کاربران، افزایش بهره وری به واسطه تعاملات بهتر کارکنان و مشتریان، یکپارچه سازی اطلاعات و خدمات، امکان تصمیم گیری، کنترل و نظارت مدیران ارشد جهت نیل به اهداف سازمان براساس اطلاعات دقیق را به دنبال دارد.

ویژگی های بازاریابی و فروش هوشمند چیست؟

-تحت وب، فیلترینگ ودسته بندی شماره های فوری

- اتصال به سامانه های پیامکی ودریافت ورودی

- معین میزان دسترسی هر کاربر

-اتصال به وب سایت ودریافت ورودی

ثبت یادداشت برای هر تماس

اتصال به سیستم حسابداری

-اتصال به سیستم انبار

-اپلیکیشن موبایل بازاریابی وفروش

-امکان گزارشگیری براساس تمامی شاخص های موجود

-قابلیت تعریف سرپرست وتیم فروش با حوزه کاری و اهداف معین شده

-تعریف روزنه های تبلیغاتی متفاوت

-پیگیری و معین شرایط هر مشتری

ارتباط با استودیو فراوری نرم افزار دانش پژوهان عالی قاپو:

سامانه بازاریابی وفروش تلفنی آوا خدمتی نوین توسط نشر دیجیتال دانش پژوهان عالی قاپو است که به منظور برطرف تمامی نیازهای فروش، با امکان تحلیل و گزارشگیری های منعطف وویژگی های منحصر به فرد طراحی شده است. این سامانه کسب وکار شما را قادر به افزایش فروش به اندازه حداقل 50 درصد خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان واستفاده از سیستم ارتباط با مشتریان آوا با شماره 2191070599 تماس ویا به سایت Ava-crm.ir مراجعه نمایید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46289

به "کاهش هزینه های بازاریابی با استفاده از نرم افزار آوا در دانش پژوهان عالی قاپو رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش هزینه های بازاریابی با استفاده از نرم افزار آوا در دانش پژوهان عالی قاپو رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید