کره ای ها سون را مصدوم کردند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک ضربه ناخواسته از سوی هواداران کره ای سبب مصدومیت عجیب سون هیونگ مین شد.

کره ای ها سون را مصدوم کردند

ایران ورزشی - سون هیونگ مین در حال حاضر پیروز ترین و البته محبوب ترین ستاره آسیا است. ستاره ای که آوازه درخشش هفتگی اش در جزیره و در ترکیب تاتنهام بدل به یک موتیف شده که هر فصل تکرار می شود. سون اگر نگوییم مهمترین ستاره تاتنهام، یکی از دو ستاره بزرگ این تیم است. ستاره ای که در حضور غیرمنتظره و شگفت انگیز لندنی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا نقشی پررنگ و کلیدی ایفا کرد و در فصل درخشان تاتنهام، به عنوان بهترین ستاره اسپرزها انتخاب شد.

سون هیونگ مین بعد از یک فصل فوق العاده و فینال لیگ قهرمانان بلافاصله به سئول بازگشت تا در دو فیفادی پیش رو در ترکیب تیم ملی کره جنوبی به میدان برود. بازی برابر استرالیا و ایران دو رقیب قدیمی و مهم در سطح آسیا که برای چشم بادامی ها و البته بنتو اهمیت فراوان دارد. با این وجود این بازگشت به قیمت مصدومیت ستاره شماره 7 کره ای ها تمام شد. مصدومیتی که البته در نه مستطیل سبز و توسط بازیکنان هم تیم ها و رقیب بلکه در خارج از فضای فوتبال و توسط هواداران بی شمار سون اتفاق افتاده.

درحالیکه گروهی از هواداران سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام و تیم ملی کره برای دریافت امضا از او در هتل محل اقامتش جمع شده بودند، با حضور سون در مقابل این هواداران در ازدحامی که ایجاد می شود ضربه ای به او اصابت کرد که سبب مصدومیت او شده. این اتفاق در کره بسیار خبرساز شده و رسانه ها و هواداران فوتبال می گویند چطور است که ستاره های کره ای در کشور خودشان باید دچار چنین حادثه ای شده و از امنیت کامل برخوردار نیستند.

روایت ماجرا بسیار جالب و عجیب است. بعد از بازی محبت آمیز کره جنوبی واسترالیا زمانی که تیم ملی کره به هتل محل اقامتش بازگشت، چیزی حدود 300 هوادار بیرون هتل و 30 هوادار در داخل هتل منتظر ستاره های تیم ملی شان بودند تا آنها را از نزدیک دیده و با آنها عکس یادگاری گرفته و از آنها امضا بگیرند.

با عبور چند بازیکن کره از میان هواداران اتفاق خاصی نمی افتد ولی وقتی سون هیونگ مین ابرستاره کره ای ها از اتوبوس پیاده شد، ازدحام به قدری بالا گرفت که کنترل هواداران حاضر در صحنه غیرممکن شد. وقتی سون وارد لابی هتل شد و به سمت آسانسور رفت گروهی از هواداران پیروز شدند از حصار نیروهای حراست گذشته و خود را به او برسانند.

در این میان یکی از هواداران سون که ظاهرا قصد داشت کیسه خریدی که حاوی یک هدیه برای ستاره کره ای بود را به او بدهد، در آن شلوغی و ازدحام دستش به چشم سون برخورد کرد. سون ناگهان چشم خود را گرفت و واضح بود که از ناحیه چشم، درد می کشد. نیروهای محافظ در نهایت سون را به داخل آسانسور هدایت کردند و سون در این لحظات و قبل از بسته شدن در آسانسور برای هوادارانش دست تکان داد تا نشان دهد که مشکل خاصی برایش پیش نیامده. با این وجود این مصدومیت خفیف و عجیب با نقدها فراوانی روبر شد و فضای حاکم بر تیم ملی کره جنوبی را تحت الشعاع خود قرار داد.

اگرچه سون بدون مشکل خاصی در آخرین تمرین چشم بادامی ها حاضر بود و امروز نیز در ترکیب اصلی کره برابر ایران به میدان خواهد رفت.

12

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8525

به "کره ای ها سون را مصدوم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره ای ها سون را مصدوم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید