کریمی: مردانی با صرف فعل خواستن سهمیه سوم المپیک را کسب می کند، باید همه پشت کادرفنی و سجاد باشیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: عملکرد مردانی در روسیه تفاوت کرده بود و وی با صرف همین فعل خواستن در گرند اسلم سهمیه خود را قطعی خواهد کرد.

کریمی: مردانی با صرف فعل خواستن سهمیه سوم المپیک را کسب می کند، باید همه پشت کادرفنی و سجاد باشیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مرتضی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عملکرد ملی پوشان تکواندو در رقابت های گرندپری گفت: خیلی خوشحالم که در رقابت های فینال گرندپری دو سهمیه المپیک را کسب کردیم و به امید خدا سجاد مردانی با وجود سختی هایی که دارد، سهمیه سوم را در گرند اسلم کسب خواهد کرد. باید بعد از این مسابقات کادرفنی روی نقاط ضعفی که باعث شد بچه ها بازی های برده را از دست بدهند، کار کند تا انشاالله پیروز به کسب سهمیه سوم شویم.

وی شرح داد: اعتقاد دارم باید نگرش بازیکنان تیم ملی تغیر و سیستم تمرینی و تاکتیکی آنها دگرگون شود. المپیک میدان دیگری است و حکایت دانش آموزی است که هر سال درس های خود را می خواند، اما وقتی به کنکور می رسد متوجه تغییر داستان می شود. المپیک دقیقا مانند کنکور برای دانش آموز است. المپیک بزرگترین رویداد ورزشی دنیا است و پیروزیت در آن نیازمند دیدگاه المپیکی از سوی مسئولان وزارت ورزش و کمیته المپیک است.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو خاطر نشان کرد: کادرفنی تیم ملی باید اشتباهات و عدم مدیریت مسابقات از سوی بازیکنان و خودباوری بیش از حد بازیکنان را مدنظر قرار بدهد تا در المپیک بهترین مدال ها را کسب کنیم. مشکلاتی در گذشته وجود داشته است که به مروز زمان از بین رفته است و امروز دیگر روزی نیست که به خواسته های شخصی فکر کنیم و باید به پیروزیت جامعه تکواندو توجه کنیم.

کریمی تاکید کرد: این مهم نیازمند این است که همه دست به دست هم بدهیم و پشتیبان سجاد مردانی و کادرفنی تیم ملی باشیم و از آنها حمایت کنیم تا با کسب مدال در گرند اسلم، سهمیه سوم را کسب کنیم. بعد از قطعی شدن سه سهمیه نیز باید جامعه تکواندو هم اندیشی بزرگی را برای پیروزیت ملی پوشان در المپیک داشته باشد.

وی با اشاره به تغییر مثبت سجاد مردانی گفت: سجاد و سایر بازیکنان ما به خوبی فعل خواستن را صرف می کنند. مقایسه عملکرد مردانی در روسیه با سایر مسابقات او نشان می دهد که خیلی تفاوت کرده است و خواهان حضور در المپیک است. این جوان با صرف همین فعل خواستن قطعا در گرند اسلم سهمیه خود را قطعی خواهد کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 18720

به "کریمی: مردانی با صرف فعل خواستن سهمیه سوم المپیک را کسب می کند، باید همه پشت کادرفنی و سجاد باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: مردانی با صرف فعل خواستن سهمیه سوم المپیک را کسب می کند، باید همه پشت کادرفنی و سجاد باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید