کناره گیری فرازبام از لیگ برتر هندبال در حمایت از بازیکنانش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در حمایت از بازیکنان و همچنین اعتراض به آرای کمیته انضباطی قصد کناره گیری از لیگ برتر را دارد.

کناره گیری فرازبام از لیگ برتر هندبال در حمایت از بازیکنانش

به گزارش خبرنگاران، حدود دو هفته قبل در جریان دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان دو تیم فرازبام و فولاد به تساوی رسیدند. چون تیم زغال سنگ طبس با این تساوی از صعود به دور بعد بازماند به این تساوی اعتراض کرد و مدعی شد تبانی رخ داده است. آرای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال دو هفته بعد برای این موضوع اعلام شد که بر اساس آن مهرداد صمصامی از تیم فرازبام 6 ماه محرومیت قطعی و 25 میلیون تومان جریمه نقدی شد. مجتبی حیدر پور از تیم فولاد به سه ماه محرومیت تعلیقی و 5 میلیون جزای نقدی محکوم شد. امیر احمدی بازیکن فرازبام نیز به 6 ماه محرومیت تعلیقی و 10 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد. به هر دو باشگاه فرازبام و فولاد سپاهان تذکر کتبی داده شد و به جای 3 تیم از هر گروه 4 تیم به دور بعد صعود کردند.

اما تیم فرازبام بعد از اعلام آرای کمیته انضباطی نسبت به محرومیت بازیکن خو یعنی مهرداد صمصامی معترض شد. مسئولان تیم فراز بام خاییز دهدشت اکنون با توجه به این اتفاقات تصمیم به کناره گیری از لیگ برتر گرفته اند.

عزیز نوربهبهانی مربی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در این مورد به خبرنگاران گفت: در حمایت از بازیکنانمان و حفظ آبرو و اعتبار آنها قصد داریم از ادامه لیگ انصراف دهیم. در حال تکمیل نامه کتبی هستیم و طی چند روز آینده با آمدن مدیرعامل تیم از مسابقات جوانان قم، به فدراسیون تحویل خواهیم داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49933

به "کناره گیری فرازبام از لیگ برتر هندبال در حمایت از بازیکنانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری فرازبام از لیگ برتر هندبال در حمایت از بازیکنانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید