گروه استقلال پیچیده تر از معادلات کیهانی!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با شکست استقلال مقابل الدحیل و پیروزی الاهلی در برابر الشرطه، عملا حساب و کتاب ها در شکست استقلال در مصاف حساس با الدحیل و پیروزی الاهلی مقابل الشرطه باعث شد تا مثلث مدعیان صعود در این گروه شکل بگیرد و الشرطه به دلیل 3 شکست پیاپی، عملا شانس صعود را از دست بدهد مگر از آن دست اتفاقات عجیب و غریب فوتبالی اتفاق افتاده و عراقی ها هر 3 بازی برگشت خود را برنده شوند.

گروه استقلال پیچیده تر از معادلات کیهانی!

الدحیل که از همان ابتدا و پیش از شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شانس نخست صعود محسوب می شد، با شکست استقلال، 7 امتیازی شد و در صدر ایستاد. شرایط ملاقات این تیم قطری مقابل شاگردان مجیدی به نحوی بود که استقلالی ها در بازه های زمانی شانس زدن گل رجحان و رسیدن به پیروزی را داشتند و فرایند بازی به نحوی نبود که بتوان الدحیل را مستحق پیروزی دانست.

استقلال در بازی با الدحیل بار ها و بار ها خط دفاعی این تیم را آزار داد و 3 بار نیز به گل رسید و اگر آبی پوشان در تمرینات تمرکز خود را بر روی خط دفاعی بگذارند، به نظر می رسد می توانند در بازی 3 روز دیگر از این تیم قطری امتیاز بگیرند.

آبی پوشان که با 6 امتیاز حاصل از دو بازی نخست در رده دوم ایستاده اند، با توجه به شرایط سایر گروه ها، اکنون تیم صعود نماینده از این گروه هستند، ولی برای قطعی کردن سهمیه حضور در مرحله بعد، باید حداقل 4 امتیاز از سه بازی بعدی خود کسب نمایند تا در آن صورت بتوان گفت این تیم شانس بالایی برای صعود به دور بعدی دارد.

الاهلی که تا دقیقه 90 بازی با الدحیل با دو شکست در بحران عجیبی فرو رفته بود، با گل نجات بخش عمر السومة به این رقابت ها برگشت و حالا آن ها با غلبه بر الشرطه، 4 امتیازی و مدعی صعود هستند. آن ها احتمالا در بازی 3 روز دیگر نیز پیروز به شکست نماینده عراق شوند و این به معنای این است که الاهلی 7 امتیازی شده و استقلال باید تحت هر شرایطی از الدحیل امتیاز بگیرد.

الشرطه نیز که هر سه بازی خود را واگذار نموده است، بدون امتیاز در قعر جدول ایستاده است. آن ها تنها تیم لیگ قهرمانان آسیا هستند که هیچ امتیازی کسب ننموده و تمامی بازی های خود را واگذار نموده اند. الشرطه امید بسیار کمی برای صعود دارد و با توجه به اینکه بازی پایانی استقلال در این رقابت ها با این تیم است، شاگردان مجیدی می توانند امیدوار به کسب 3 امتیاز از تیم بی انگیزه الشرطه باشند.

به طور کلی شرایط گروه سوم دچار پیچیدگی خاصی شده است. بازی های دور چهارم بسیار حائز اهمیت است. استقلال باید از الدحیل امتیاز بگیرد و در بازی پنجم مقابل الاهلی به هیچ وجه تن به شکست ندهد. آن ها در صورتی که حتی در دو بازی بعدی خود پیروز به کسب تساوی شده و در بازی پایانی از سد الشرطه بگذرند، می توانند حداقل به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

ورزش سه

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55712

به "گروه استقلال پیچیده تر از معادلات کیهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه استقلال پیچیده تر از معادلات کیهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید