یاغی جدید فوتبال ایران؛ مورد علاقه فرهاد مجیدی، پای ثابت لیست مجیدی! خبرنگاران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آرمان رمضانی، مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال کار دشواری برای موفقیت در تیم خود دارد.

یاغی جدید فوتبال ایران؛ مورد علاقه فرهاد مجیدی، پای ثابت لیست مجیدی! خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بدون تردید عحیب ترین و جنجالی ترین نقل وانتقال نیم فصل فوتبال ایران حضور آرمان رمضانی در تیم فوتبال استقلال تهران بود. مهاجم بلند قامتی که ابتدای فصل با سروصدای زیادی به پرسپولیس پیوسته بود، عملکرد بسیار ضعیفی در ترکیب سرخپوشان داشت و حالا باید در دیگر تیم پرطرفدار پایتخت بازی کند.

آرمان رمضانی در روزهای انتهای جابجایی پیش فصل از سایپا به پرسپولیس پیوست و از همان ابتدا معین بود که با حضور عیسی آل کثیر، وحید امیری و مهدی عبدی فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نخواهد کرد. کاپیتان فصل گذشته سایپا، در لیگ قهرمانان آسیا چند بار به عنوان بازیکن تعویضی برای پرسپولیس وارد زمین شد و تنها پیروز به ثبت یک پاس گل شد.

پس از محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر به نظر می رسید شرایط برای رمضانی بهتر گردد و او بتواند بازی های بیشتری برای پرسپولیس انجام دهد، اما این بازیکن تنها یک بار در ترکیب ابتدایی پرسپولیس نهاده شد و در همان بازی مقابل شهر خودرو دو فرصت عالی گلزنی را هدر داد و تا انتها نیم فصل چند مرتبه به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و پیروز به گلزنی نشد.

رمضانی با آمار بسیار ضعیفی از پرسپولیس جدا شد و به تیم رقیب پیوست تا به جمع یاغی های فوتبال ایران اضافه گردد. او که جزو بازیکنان مورد علاقه فرهاد مجیدی است، سال گذشته هم جزو بازیکنان مدنظر این مربی بود، اما جدایی مجیدی و روی کار آمدن فکری این انتقال را منتفی کرد.

مهاجم بلندقامت فوتبال ایران که در پرسپولیس با فشار زیادی روبرو نبود حالا با شرایطی بسیار سخت تر باید در تیم استقلال بازی کند و برای قرار دریافت در ترکیب این تیم رقیبان خوبی مانند شیخ دیاباته و ارسلان مطهری را پیش رو دارد.

باید دید رمضانی که در پازل تاکتیکی یحیی گل محمدی جایی نداشت می تواند در استقلال تحت راهنمایی فرهاد مجیدی به روزهای اوج خود بازگردد یا خیر.

میزان

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54220

به "یاغی جدید فوتبال ایران؛ مورد علاقه فرهاد مجیدی، پای ثابت لیست مجیدی! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاغی جدید فوتبال ایران؛ مورد علاقه فرهاد مجیدی، پای ثابت لیست مجیدی! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید