14 نقل قول الهام بخش که باعث می شود شما عشق پاریس شوید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیدا کردن دلیلی برای عاشق شدن با پاریس دشوار نیست . شاید ، به خاطر این که این شهر سرج Gainsbourg و ادیت Piaf را به ما داد . شاید ، چون فقط یک نگاه به برج ایفل می‌تواند باعث شود که شما به عشق ایمان داشته باشید . یا ، شاید ، چون در پاریس ، هر وقت فرصتش را پیدا کنید ، می‌بوسم .

14 نقل قول الهام بخش که باعث می شود شما عشق پاریس شوید

پاریس . فقط یک کلمه ، اما خیلی از انجمن‌ها . ما برخی از امیدبخش در مورد شهر نورها را از فیلم‌های مشهور تا کلمات مردان و زنان بزرگ جمع کردیم .
وقتی آمریکایی‌ها خوب می‌میرند ، به پاریس می‌روند . اسکار وایلد ، تصویر Dorian گری پاریس همیشه یک ایده خوب است . آدری هپبورن در سابرینا تنها دو مکان در جهان وجود دارد که ما می‌توانیم در آن زندگی شاد داشته باشیم: در خانه و در پاریس . ارنست HemingwayIlsa : ولی در مورد ما چه ؟ ریک : خوب همیشه پاریس - کازابلانکا ، نیمه‌شب و نیمه‌شب . نیمی از پاریس با نیمه دیگر عشق‌بازی می‌کند . داگلاس داگلاس در NinotchkaIf شما به اندازه کافی خوش‌شانس هستید که در پاریس به عنوان یک مرد جوان زندگی کرده‌اید ، سپس هر جایی که شما به دنبال بقیه زندگی خود بروید ، با شما می‌ماند ، زیرا پاریس یک جشن متحرک است . ارنست همینگوی ، هنرمند Moveable FeastAn ، به جز پاریس ، هیچ خانه‌ای در اروپا ندارد . ( فردریش NietzscheAmerica ) کشور من است و پاریس شهر من است . - گرترود آستین ، نویسنده آمریکایی که به خاطر ادبی خلاقانه اش مشهور است ، باور دارم که در بیست‌سالگی مردی با یک زن مسن است . - جان BergerSecrets در پاریس به سرعت سفر می‌کند . - ناپلئون Bonaparte فضایی از تلاش معنوی در اینجا است . هیچ شهر دیگری شبیه آن نیست . من خیلی زود ، اغلب ساعت 5 بیدار می‌شوم ، و بلافاصله شروع به نوشتن می‌کنم . - جیمز جویس ،  ایرلندی تنها شهری است که در آن می‌توانید از یک ایستگاه راه‌آهن پیاده شوید و ببینید ، رود سن را با پل‌ها و bookstalls ، موزه لوور ، باغ تویلری ، میدان تویلری ، میدان تویلری، میدان تویلری ، میدان Concorde ، میدان تویلری ، و شهر دیگری که شما از قطار خارج می‌کنید را ببینید ؟ مارگریت AndersonA در پاریس راه می‌رود و درس‌های تاریخ ، زیبایی ، و در زندگی را فراهم خواهد آورد . - توماس JeffersonYou نمی‌تواند از گذشته در پاریس بگریزد ، و با این حال ، گذشته از این ، گذشته و حال آن قدر عجیب و غریب است که به نظر نمی‌رسد بار سنگینی بر دوش باشد . آلن Ginsberg

انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 145

به "14 نقل قول الهام بخش که باعث می شود شما عشق پاریس شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 نقل قول الهام بخش که باعث می شود شما عشق پاریس شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید