65 پایگاه آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، سعید رهبر سوره روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: سه هزار و 600 نفر روز نیروی امدادگر متخصص، نجاتگر، پزشک داوطلب و عوامل امدادی در طرح ملی امداد و نجات هلال احمر در پایگاه های هلال احمر آماده باش هستند.

65 پایگاه آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی است

وی ادامه داد: 680 دستگاه آمبولانس به روز مجهز به جدیدترین تجهیزات پزشکی، 280 دستگاه خودروی به روز نجات، 440 دستگاه خودروی امدادی به روز و یک فروند چرخ بال از جمله تجهیزات فعال هلال احمر آذربایجان غربی در ایام نوروز است.

وی افزود: یاری به کاهش تلفات سوانح جاده ای، ارتقای سطح کیفی خدمات هلال احمر و افزایش رضایتمندی مراجعان و خدمات گیرندگان از اهداف اصلی برنامه های هلال احمر در ایام نوروز است.

وی گفت: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز 33 پست ایمنی و سلامت و 23 خیمه نماز در پست های سلامت آذربایجان غربی راه اندازی می گردد تا بروشور مطلع سازی و اطلاع رسانی و سایر محصولات فرهنگی را به مسافران عرضه کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: داروخانه هلال امر ارومیه در روزهای اول، سوم و چهارم ایام عید نوروز آماده ارائه خدمات به متقاضیان داروهای مورد احتیاج است.

رهبری سوره با اشاره به اینکه یک دستگان بالگرد نیز در ایان نوروز در آذربایجان غربی مستقر است، افزود: این بالگرد به مدت 10 روز در پایگاه های ایواوغلی خوی، مرگنلر شوط، شهید کلانتری ارومیه و ایستگاه امداد هوایی مستقر است.

وی اضافه نمود: این بالگرد می تواند در مدت 20 دقیقه در محل حادثه حضور یابد و نگرانی از بابت امداد رسانی وجود ندارد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به احتیاجمندان آذربایجان غربی نیز ادامه داد: یکهزار و 200 نفر ازا فراد شناسایی شده تا سرانجام سال جاری یاری نقدی دریافت می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5358

به "65 پایگاه آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "65 پایگاه آماده امدادرسانی به مسافران نوروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید