7 ماه از واریز آخرین حقوق پرسنل شرکت وابسته به طرح 46 هزار هکتاری گذشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دبیر جنبش عدالتخواه استان سیستان و بلوچستان گفت: کارگران شرکت جهادنصر همدان، پیمانکار فاز دوم پروژه آبیاری به مزارع دشت سیستان بابت عدم دریافت 7 ماهه حقوق خود معترض هستند.

7 ماه از واریز آخرین حقوق پرسنل شرکت وابسته به طرح 46 هزار هکتاری گذشت

کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه استان سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: کارگران شرکت جهادنصر همدان، پیمانکار فاز دوم پروژه آبیاری به مزارع دشت سیستان ناحیه هامون بابت عدم دریافت 7 ماهه حقوق خود طی نامه ای خطاب به مجری طرح، خواهان رسیدگی به این موضوع شدند.

کمالی اضافه نمود: پس از کارگران چکاد جنوب و چند شرکت دیگر، این بار نوبت به کارگران و پرسنل این شرکت پیمانکار رسید که بابت عدم دریافت حقوق چندین ماهه خود گلایه مند شده و با انتشار نامه به نیکبخت این دغدغه را رسانه ای کردند.

دبیر جنبش عدالتخواه استان سیستان و بلوچستان اضافه نمود: جای تعجب دارد طرحی که با هزاران میلیارد سرمایه آغاز به کار کرد، هم اکنون جهت پرداخت حداقلی حقوق و مزایای پرسنل خود به مشکل خورده است.

وی تاکید نمود: پرسنل این شرکت حتی از خرید البسه و لوازم التحریر فرزندان خود عاجز مانده اند و نیازمند ورود فوری و مجدانه دستگاه قضا می باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40836

به "7 ماه از واریز آخرین حقوق پرسنل شرکت وابسته به طرح 46 هزار هکتاری گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ماه از واریز آخرین حقوق پرسنل شرکت وابسته به طرح 46 هزار هکتاری گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید