بدنبال قهرمانی در جام جهانی هستیم، سعداله یف هم در ترکیب تیم است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، جامبولات تدیف با بیان این مطلب اضافه کرد: پس از برگزاری رقابت های جام یاریگین، اردوی تیم ما از اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن) برای شرکت در چهار مسابقه جام جهانی، قهرمانی اروپا، بازی های اروپایی بلاروس و رقابت های جهانی قزاقستان شروع می گردد.

بدنبال قهرمانی در جام جهانی هستیم، سعداله یف هم در ترکیب تیم است

وی ادامه داد: ما از سال 2011 میلادی در جام جهانی قهرمان نشده ایم و می خواهیم در یاکوتسک نتیجه خوبی کسب کنیم. اگر احتیاج باشد از سعداله یف هم در ترکیب خود استفاده می کنیم. تدیف توضیح داد: ما چهار مسابقه مهم را پیش رو داریم اما رقابت های جهانی قزاقستان که گزینشی المپیک است مهمترین رقابت ماست و ما برای آماده سازی در آن، رقابتهای جام جهانی و قهرمانی اروپا و دو مسابقه دیگر را مدنظر داریم.

وی تأکید کرد: از عملکرد کشتی گیران روس در جام یاریگین به خصوص خزریف در سنگین وزن راضی هستم و حضور ماگومد رسول قاضی ماگمدوف در وزن 70 کیلوگرم نیز تصمیم درستی بود.

تدیف در انتها اظهار داشت: نفرات حاضر در جام جهانی یاکوتسک (روزهای 25 و 26 اسفندماه) صرفا از جام یاریگین انتخاب نمی شوند و بهترین ترکیب را برای این مسابقات انتخاب می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4364

به "بدنبال قهرمانی در جام جهانی هستیم، سعداله یف هم در ترکیب تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدنبال قهرمانی در جام جهانی هستیم، سعداله یف هم در ترکیب تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید